خریداری ۷۰ میلیارد ریال لوله و تاسیسات آبرسانی فضای سبز

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۷:۴۳
کد خبر: ۸۰۳۵۰۴
خریداری ۷۰ میلیارد ریال لوله و تاسیسات آبرسانی فضای سبز
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از خریداری ۷۰ میلیارد ریال لوله و تاسیسات آبرسانی فضای سبز برای پروژه های شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ‌پیام جوادیان با اشاره به افزایش چشم‌گیر قیمت تاسیسات و لوله گفت: به همین خاطر بسیاری از پیمان‌های شهرداری در زمینه تامین تاسیسات و لوله‌گذاری به مشکل بر خورد و بعضا لغو شد.

وی با تاکید بر اینکه از سال ۹۶ تاکنون قیمت پلی‌اتیلن به بیش از ۴ برابر رسیده است، افزود: با پیگیری مدیران شهرداری ۲۰ میلیارد تومان از محل اوراق به فضای سبز اختصاص یافت که از این مقدار ۱۵ میلیارد تومان برای خرید لوله و اتصالات سنگین آبرسانی مطابق با طرح جامع فضای سبز شهر قم شد که در مرحله اول ۷۰ میلیارد ریال از آن خریداری شده و در مرحله تخلیه است و با توجه به پروژه‌هایی که وجود دارد به نسبت بین مناطق توزیع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم اذعان کرد:‌ما اگر با یک میلیارد تومان می‌توانستیم در حوزه تامین تاسیسات و لوله‌گذاری فضای سبز کار کنیم همان یک میلیارد امروز به اندازه ۲۵۰ میلیون تومان سال ۹۶ ارزش دارد چراکه قیمت‌ها بیش از ۴ برابر شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از شهرداری‌های کلان‌شهرها با مشکل جدی مواجه شدند اما با این تزریق اعتبار قفل بسیاری از کارها باز شده است، گفت: مرحله دوم خرید لوله و اتصالات نیز به مبلغ ۷۵ میلیارد ریال در مرحله مناقصه و انتخاب فروشنده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز