استاندار قم:

اعتبارات به دستگاه‌های اجرایی قم براساس ارزیابی عملکرد تخصیص می یابد

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۰:۴۴
کد خبر: ۸۰۴۸۷۰
اعتبارات به دستگاه‌های اجرایی قم براساس ارزیابی عملکرد تخصیص می یابد
استاندار قم گفت: برای تخصیص اعتبارات به دستگاه‌های مختلف استان باید عملکرد این دستگاه‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به شیوه تخصیص اعتبارات دستگاه‌های استان قم اظهار کرد: برای تخصیص اعتبارات به دستگاه‌های مختلف استان باید عملکرد این دستگاه‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرد و بر مبنای این ارزیابی، اعتبارات به دستگاه‌های استان قم تخصیص پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه استان قم باید لیستی از منابع شناور دستگاه‌های اجرایی تهیه کند تا دستگاه‌های استان بتواند با قدرت مطالبه گری خود از ظرفیت‌های موجود را انجام بدهند.

استاندار قم افزود: برای رسیدن به اهداف کلی استان باید شاهد تقویت روح تفاهم و تعامل مدیران و دستگاه‌هایی استان باشیم.

سرمست با اشاره به شهرک وضعیت چاپ و نشر شهر قم اظهار کرد: مجوز واگذاری این شهرک براساس قانون با عنوان شهرک صنعتی بود، باید انتقال واحدها به شهرک چاپ و نشر براساس ملاحظات زیست محیطی باشد. واحدهای موجود در شهرک هم باید براساس قانون شرکت شهرک‌های صنعتی فعالیت کنند.

وی ادامه داد: باید دلایل عدم استقبال فعالان صنعت چاپ و نشر استان قم از استقرار در شهرک چاپ و نشر مورد بررسی قرار بگیرد.

استاندار قم افزود: باید در طول سال به اولویت‌های پژوهشی استان بپردازیم و ایجاد ارتباط بین مراکز پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی در قم در یک ضرورت است.

سرمست حضور در جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان را برای مدیران این استان ضروری دانست و تصریح کرد: تصمیمات این شورا برای دستگاه‌های استان قم لازم الاجرا است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز