مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم مطرح کرد

فینال المپیاد ورزشی تفریحی «فرزندان انقلاب» برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۰۸:۵۱:۰۲
کد خبر: ۸۰۶۷۹۹
فینال المپیاد ورزشی تفریحی «فرزندان انقلاب» برگزار می‌شود
مقیمی از برگزاری فینال مسابقات المپیاد ورزشی تفریحی «فرزندان انقلاب» در بخش خواهران و برادران خبر داد. این المپیاد باهدف تقویت روحیه نشاط، تندرسی و سلامت فرزندان و ذخیره‌های انقلاب اسلامی، در بیش از ۷۰ مسجد برگزار گردید، که طی آن حدود ۴۵۰۰ نفر در این مسابقات شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم از فینال مسابقات المپیاد ورزشی تفریحی «فرزندان انقلاب» در بخش خواهران و برادران خبر داد و گفت: 60 نفر از خواهران راه‌یافته به مرحله فینال در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال با یکدیگر به رقابت خواهند که نفرات اول تا سوم، روز پنج‌شنبه مشخص خواهند گردید.

وی با اشاره به مرحله فینال برادران نیز اظهار داشت: این بخش نیز روز جمعه با حضور 64 نفر در دو رده سنی 7 تا 13 سال و 14 تا 18 سال برگزار خواهد شد که نفرات اول تا سوم با اهدای جوایز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

المپیاد ورزشی-تفریحی «فرزندان انقلاب» باهدف تقویت روحیه نشاط، تندرسی و سلامت فرزندان و ذخیره‌های انقلاب اسلامی، در بیش از ۷۰ مسجد برگزار گردید، که طی آن حدود ۴۵۰۰ نفر در این مسابقات در رشته‌های فوتبال‌دستی، پینگ‌پنگ و طناب‌زنی شرکت کردند.

گفتنی است فینال بخش خواهران روز پنج شنبه ساعت 9 صبح در مسجد قدس شهرک امام خمینی (ره) و فینال برادران نیز روز جمعه ساعت 15 در مسجد المهدی بلوار حضرت معصومه برگزار خواهد شد که شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز