سومین یادواره «مجاوران کریمه و مدافعان عقیله» در قم برگزار شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۳:۴۱
کد خبر: ۸۰۷۵۳۲
سومین یادواره «مجاوران کریمه و مدافعان عقیله» در قم برگزار شد
سومین یادواره «مجاوران کریمه و مدافعان عقیله» با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و خانواده شهدا در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سومین یادواره «مجاوران کریمه و مدافعان عقیله» شامگاه جمعه در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا برگزار شد.

آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، مصطفی ملایی عضو شورای راهبردی سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی، سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل ارشاد استان قم، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این مراسم سخنرانی کرد و ابوذر بیوکافی نیز به مدیحه‌سرایی پرداخت.

سردار جلالی با اشاره به رشادت و فداکاری مدافعان حرم گفت: با حضور مدافعان حرم از پیش‌روی داعش جلوگیری شد، داعش تا نزدیکی‌های مرز ایران آمده بود ما هم اعلام کردیم هر کسی به مرز ایران نزدیک شود برخورد قاطع می‌کنیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه استکبار داعش را برای توقف انقلاب اسلامی ایران به وجود آورد ادامه داد: آمریکایی‌ها اعتراف کردند داعش را به وجود آوردند و قصد داشتند جامعه اسلامی را از درون متزلزل کنند و ملت‌های اسلامی با یکدیگر مقابله کنند.

پخش کلیپ درباره رشادت‌های شهدای مدافع حرم بخشی از مراسم شب گذشته بود و همچنین رونمایی از پوستر جشنواره کبوتران حرم با حضور آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) بخش پایانی این مراسم بود.

12 بهمن‌ماه سال 94 سالروز شکست حصر ظالمانه حصر نبل الزهرا است که در این عملیات مدافعان حرم و رزمندگان استان قم نقش‌آفرینی جانانه‌ای داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز