امام جمعه قم:

انقلاب، طاغوتیان را از کشور بیرون کرد/ دستاوردهای انقلاب عملی بیان شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۱:۳۲
کد خبر: ۸۰۸۰۵۷
انقلاب، طاغوتیان را از کشور بیرون کرد/ دستاوردهای انقلاب عملی بیان شود
آیت‌الله سعیدی گفت: دستاورد انقلاب باید این باشد که ولایت‌مداران آمدند و طاغوت‌مداران رفتند و این مهمترین دستاورد انقلاب است که باید تبیین شود و باید این مسائل مقایسه‌ای باشد و اگر مقایسه‌ای نباشد، کسانی که سن آنها اقتضا نمی‌کند، متوجه نمی‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله سید محمد سعیدی امروز در مراسم افتتاح شکوه چهل ساله در قم گفت: نمایشگاه ها با نگاه ها و انگیزه های مختلفی برگزار می شوند، برخی از آنها برای این است که مشتری و خریدارانی را برای کالاهایی که هست، جلب کنندو قرارداد می بندند ولی برخی از نمایشگاه ها تبیینی است.

امام جمعه قم گفت: نمایشگاه هایی که به عنوان انقلاب و پیروزی انقلاب مطرح می شود از نگاه تبیینی است که فکر و اندیشه پشت آن است و می خواهند به مردم خودشان مسائل را بگویند، باید چنین نمایشگاه هایی ویژگی هایی داشته باشد که نخست جامع بودن آن است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه ها باید عنوان شود که این کارها برای انقلاب است و مفهوم آن این است که نمایشگاه توانسته این کارها را انجام دهد که مشاهده می کنید و باید این مباحث برای مردم بیان تا دلگرم شوند.

آیت الله سعیدی گفت: اینکه دشمن می گوید ما در چهل سالگی نمی گذاریم انقلاب دیده شود، این معنی دارد و این یک نبرد ایدئولوژیک بود که آنها می خواستند این انقلاب نماند که با لطف خداوند و با دو بال رهبری و مردم این انقلاب شکل گرفت.

امام جمعه قم گفت: دستاورد انقلاب باید این باشد که ولایت مداران آمدند و طاغوت مداران رفتند و این مهمترین دستاورد انقلاب است که باید تبیین شود و باید این مسائل مقایسه ای باشد و اگر مقایسه ای نباشد، کسانی که سن آنها اقتضا نمی کند، متوجه نمی شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز