مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قم مطرح کرد

لزوم بهره گیری از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در قم

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۳۰:۰۹
کد خبر: ۸۰۹۰۶۷
لزوم بهره گیری از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در قم
مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قم گفت: تشکل‌های مردم نهاد ظرفیت‌های خوبی برای کاهش آمار آسیب‌های اجتماعی و اجرای حقوق شهروندی در استان دارند که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عطاء الدین قاسمی در دیدار جمعی از مدیران تشکل‌های مردم نهاد استان قم با استاندار قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به ویژگی‌های تشکل‌های مردم نهاد اظهار کرد: به نتیجه رسیدن بخشی از اراده‌های مردمی در سرنوشت کشور توسط این تشکل‌ها محقق می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از شاخص‌های مهم در زمینه توسعه مدنی، توسعه تشکل‌های مردم نهاد است، در این راستا برای افزایش تعداد این تشکل‌ها در استان قم طی سال‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های زیادی صورت گرفت.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قم افزود: تشکل‌های مردم نهاد ناظران چشم تیز از جانب ملت هستند و دولت تدبیر و امید نقش مطالبه گری برای این تشکل‌ها قائل شده است، در این راستا با نگاه مثبت دولت، خانه تشکل‌های مردم نهاد باز شد و شاهد شکل گرفتن تعامل خوب بین این تشکل‌ها و اداره کل ورزش و جوانان استان قم بودیم.

قاسمی با اشاره به کارکردهای تشکل‌های مردم نهاد در استان قم اظهار کرد: این تشکل‌ها ظرفیت‌های خوبی برای کاهش آمار آسیب‌های اجتماعی و اجرای حقوق شهروندی در استان دارند که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: قرارداد دو جانبه ای بین استانداری قم و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برای گسترش سواد رسانه ای در بین مردم استان قم به امضا رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز