آیت الله جوادی آملی:

آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۳:۲۶
کد خبر: ۸۰۹۶۰۴
آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید با تاکید بر اینکه انقلاب کشور را از استعمار بدخیم خارجی تطهیر کرد، از همه آحاد ملت خواست که تا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ایشان در جلسه تفسیر در مسجد اعظم قم، دهه مبارک فجر را دهه تطهیر کشور از استعمار خارجی دانست و افزود: ایران پیش از انقلاب کشوری استعمارزده و غارت شده بود و این استعمار که نوعی نجاست بود با خون شهدا تطهیر شد و ما در دهه فجر مدیون این تطهیر هستیم.

وی تاکید کرد: بر همه لازم است با جان و تمام توان خود راه شهدا و امام راحل را ادامه دهند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه کشوری که با خون پاک شد باید میوه خوب بدهد افزود: مسئولان کشور باید میوه طیب و طاهر از این انقلاب که همان خدمت به مردم است، بدست آوردند.

آیت الله جوادی آملی با تاکید بر اینکه باران نمی تواند کشور نجس شده با استعمار را پاک کند، گفت: این خون شهداست که می تواند کشور را پاک کند و ایران اسلامی با خون شهیدان پاک شده است.

وی با بیان اینکه باید به جای متهم کردن دیگران همه به دنبال ایفای نقش خود را در قبال، نظام، کشور و انقلاب باشند گفت: باید با اختلاس ها برخورد کرد ولی این مساله نباید موجب نادیده گرفتن عظمت انقلاب و دستاوردهای آن شود.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی حرف های جدید برای دنیا دارد گفت: جهان تشنه حرف های جدید جمهوری اسلامی می باشد به گونه ای که امروز ایران به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

آیت الله جوادی آملی ادامه داد: با عمل، علم و عقلانیت می توان حرف خود را به جهان رساند چرا که حرفی می تواند اثرگذار باشد که همراه با عقلانیت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز