اجرای ۵۱۴ طرح زودبازده به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قم

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۵:۳۳
کد خبر: ۸۱۰۸۷۱
اجرای  ۵۱۴ طرح زودبازده به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قم
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت: اولویت اصلی طرح های جهادی این سازمان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آبرسانی به روستاهای استان در راستای حمایت از مردم مناطق محروم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ علی دستوری گفت: بسیج سازندگی قم آمادگی دارد با استفاده از تمام ظرفیت های خود در زمینه های گوناگون خدمت رسانی به مردم استان، فعالیت کند و این راهبرد را در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با قدرت بیشتری دنبال می کند.

وی بیان کرد: به همین منظور 514 طرح زودبازده به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری دستگاه های اجرایی در قم، عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این طرح ها تا پایان شهریورماه سال آینده افتتاح می شود و در دسترس مردم مناطق هدف قرار خواهد گرفت.

دستوری گفت: از دیگر برنامه های بسیج سازندگی در ایام الله دهه مبارک فجر، شرکت و ارائه گزارش اقدام های این سازمان خدمت رسان، در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در مصلای قدس قم بود که با استقبال پرشور بازدیدکنندگان و ثبت نام داوطلبان برای حضور در فعالیت های جهادی همراه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز