آیت الله نوری همدانی:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن لرزه بر دشمنان نظام انداخت

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۵۰:۳۸
کد خبر: ۸۱۱۵۴۳
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن لرزه بر دشمنان نظام انداخت
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با تجلیل از حضور باشکوه، حماسی و دشمن شکن مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور، خواب دشمنان نظام را آشفته کرد و لرزه بر اندام آن‌ها انداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ایشان امروز در دیدار جمعی از طلاب حوزه علمیه، راهپیمایی 22 بهمن را دشمن شکن و حضور گسترده مردم در چهل سالگی انقلاب را منحصر به فرد دانست و افزود: مردم در این راهپیمایی با وحدت و همبستگی مثال زدنی نشان دادند که با عزت، سربلندی و اقتدار پشت نظام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و به هیچ کشوری اجازه جسارت نخواهند داد.

وی ادامه داد: مردم عزیز و با عزت ایران اسلامی با این حضور گسترده، خواب دشمنان ملت را آشفته کردند و نشست سران کفر و دشمنان ایران را در هرکجا چه لهستان یا هر نقطه دیگر که باشد و هر نتیجه‌ای که بخواهند بگیرند از پیش به شکست کشاندند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مسئولان باید قدردان مردم باشند گفت: این مردم با ندای رهبری و با اعتقاد دینی و مذهبی به میدان آمدند و مسئولان باید قدردان این مردم به ویژه جوانان باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان کشور باید بدانید که وظیفه آنها در مقابل این مردم بصیر و انقلابی، سنگین تر از گذشته شد افزود: تعلل و کوتاهی در انجام وظایف و خدمت به این مردم گناهی بزرگ است.

این مرجع تقلید، جمهوریت و اسلامیت را 2 آرمان امام راحل (ره) دانست و اظهار داشت: اسلامیت و جمهوریتی که امام بزرگوار برآن تاکید داشته‌اند در مواقع حساس کشور خود را نشان داده است.

وی گفت: اینکه امام خمینی (ره) بر روی اسلام تاکید می‌کردند برای این بود که مسلمانان روحیه ذلت پذیری ندارند و هر کجا ظلم و ستم ببیند بدون در نظر گرفتن مرز جغرافیایی مقابل مستکبرین می‌ایستند و اجازه زورگویی نخواهند داد.

آیت الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به جنایت صورت گرفته اخیر در عربستان گفت: دنیای استکبار کشتن کودک 6 ساله را در عربستان نمی‌بیند و حاکمان قبیله‌ای آن کشور را مجریان حقوق بشر معرفی می‌کند، ولی ایران با داشتن این مردم غیرتمند و مدافع نظام و انقلاب را ناقض حقوق بشر معرفی کرد.

وی تاکید کرد: این موضع گیری های متناقض دنیای استکبار به طور آشکار موجب رسوایی آنها خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز