ذخیره سازی ۲۷۰ تن گوشت و مرغ شب عید در انبارهای قم

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۸:۳۹
کد خبر: ۸۱۱۸۲۵
ذخیره سازی ۲۷۰ تن گوشت و مرغ شب عید در انبارهای قم
مدیر پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: طرح عرضه گوشت و مرغ یارانه ای از نیمه اسفندماه در تعاونی ها و فروشگاه های زنجیره ای این استان آغاز می شود، و برای این منظور تاکنون 270 تن گوشت و مرغ ذخیره سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مسعود فرجی در این خصوص گفت: ذخایر گوشت و مرغ قم برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کنندگان کافی نیست، به همین علت درصدد تکمیل و افزایش آن هستیم.

وی با اشاره به توزیع 345 تن گوشت گرم گوسفندی از ابتدای سالجاری تاکنون بیان کرد: 718 تن مرغ منجمد و 475 تن مرغ گرم به نرخ مصوب دولتی نیز توزیع شده است.

وی همچنین با یادآوری توزیع 607 تن گوشت گوساله منجمد افزود: درحال حاضر 160 تن گوشت و 110 تن مرغ برای توزیع در آستانه سال نو در سردخانه های استان موجود است، و با توجه به شناور بودن سهمیه ها امکان افزایش آن نیز وجود دارد.

فرجی همچنین با اشاره به اینکه گوشت و مرغ دولتی در قم در حدود 20 فروشگاه زنجیره ای بزرگ، میادین میوه و تره بار و برخی تعاونی های مصرف بزرگ عرضه می شود، خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی یک سوم قیمت بازار آزاد به مبلغ 380 هزار ریال و گوشت گوساله نیز 290 هزار ریال است.

وی همچنین قیمت هر کیلو مرغ گرم را 115 هزار ریال ذکر کرد و گفت: آخرین نرخ هر کیلو مرغ منجمد نیز 89 هزار ریال است، ولی بر اساس دستورالعمل احتمال تغییر آن وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز