پاداش ۵۰ میلیاردی شرکت توزیع نیروی برق استان قم به مشترکین همکار

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۸:۵۰:۰۱
کد خبر: ۸۱۲۲۹۱
پاداش ۵۰ میلیاردی شرکت توزیع نیروی برق استان قم به مشترکین همکار
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان قم از پرداخت پاداش 50 میلیارد ریالی این شرکت به مشترکین همکار در طرح های مدیریت پیک بار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، داود سلیمانیان گفت: از ابتدای سال جاری در راستای کاهش پیک بار تابستان ، تفاهم نامه همکاری بین شرکت توزیع برق استان و مشترکین دیماندی منعقد شد.

وی با اشاره به مشارکت بیش از 1800 مشترک در این طرح ها اظهار داشت:در بخش کشاورزی ۶۲۶ مشترک، در بخش صنعتی ۶۷۲ مشترک، در بخش اداری ،تجاری و سی ان جی 486 مشترک و در بخش طرح مولد خودتامین ۵۰ مشترک از پاداش 50 میلیارد ریالی شرکت توزیع برق استان قم بهره مند شدند.

سلیمانیان افزود:این مشترکین در ساعات اوج مصرف برق حدود ۱۳۲ مگاوات به صورت غیر همزمان و 107 مگاوات به صورت همزمان در کاهش مصرف بار تابستان همکاری داشته اند.

وی با اشاره به اینکه پاداش 50 میلیارد ریالی به صورت محاسبه روی قبوض پرداخت شده است افزود: این پاداش نسبت به سال گذشته 150 درصد افزایش داشته است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق استان با اشاره به طرح های انجام گرفته برای مدیریت پیک بار اظهار داشت: این طرح ها که شامل:برنامه ذخیره عملیاتی، برنامه کاهش و یا قطع بار برنامه ریزی شده  واحد های صنعتی ، کشاورزی، عمومی و سایر مصارف، مشترکین ایستگاه گاز طبیعی فشرده، استفاده از مولد های اضطراری و خودتامین می شود برای سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

سلیمانیان بیان داشت:ازابتدای بهمن ماه جاری با بهره گیری از کارشناسان مجرب اقدامات لازم جهت عقد تفاهم نامه همکاری با مشترکین دیماندی جهت عبور از پیک بار تابستان 98 آغاز شده است.

 وی گفت: پیش بینی می شود برای سال آینده با توجه به برنامه ریزی های انجام شده بیش از 30 درصد افزایش مشارکت و همکاری در کاهش پیک بار داشته باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز