امیرآبادی هشدار داد

اسامی نهادهایی که زمین های وسیع درقم گرفته اند را رسانه ای می کنم

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۰:۳۱:۱۳
کد خبر: ۸۱۲۳۷۰
اسامی نهادهایی که زمین های وسیع درقم گرفته اند را رسانه ای می کنم
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمین هایی تا وسعت 20 هکتار به افراد و نهادهای خاص در استان واگذار شده که نه این مناطق را ساخته و نه پولی برای ساخت آن دارند، گفت: در روزهای آینده با این افراد و ادارات نامه نگاری می کنم تا وضعیت زمین ها را مشخص کنند و در صورتی که اقدام لازم را انجام ندهند لیست آنها را رسانه ای می کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد امیرآبادی در جلسه ستاد بازآفرینی پایداری شهری با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی درسالن امام جواد(ع) استانداری قم، افزود: قراردادهای این زمینها غیرمنصفانه نوشته شده و بر اساس آن تا 20 سال به آنها برای ساخت مهلت داد شده که این زمین ها را بسازند و این در حالی است که جوانان قم با نبود زمین برای ساخت خانه مواجه هستند.

وی با بیان اینکه مناطق غیربرخوردار درقم وجود دارد ولی زمین دولتی در این مناطق وجود ندارد گفت: زمینی در اختیار شهرداری باید قرار گیرد تا به عنوان معوض برای بازآفرینی بافت های فرسوده استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد راه آهن قم و جلوگیری از جمع آوری راه آهن درون شهری گفت: جمع آوری و انتقال راه آهن از داخل شهر باید جمع شود، ولی راه آهن اجازه نمی دهد که باید این موضوع اصلاح شود.

 

نظر شما