اجرای طرح هدیه مشارکت همیاران بازیافت به نفع بیماران مبتلا به سرطان

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۴۲:۰۵
کد خبر: ۸۱۳۸۹۶
اجرای طرح هدیه مشارکت همیاران بازیافت به نفع بیماران مبتلا به سرطان
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: به موجب عقد تفاهم نامه با موسسه خیریه خورشید، ارزش مالی بهای پسماندهای خشک همیاران بازیافت به نفع بیماران مبتلا به سرطان به این موسسه اهدا خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اجرای طرح های تشویقی و انگیزشی در غرفه های بازیافت سطح شهر اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند به منظور ایجاد انگیزه و تقویت روحیه مشارکت شهروندان در امر تفکیک پسماند از مبدا ، نسبت به اجرای طرح های تشویقی در مجاورت غرفه های بازیافت سطح شهر اهتمام دارد .

وی گفت: طرح های تبادل پسماند خشک با کتاب ، گل و گیاه های آپارتمانی و …. در ۴۲ غرفه سطح شهر در روزهای مشخص هفته و در مجاورت غرفه ها اجرا می شود .

میرابراهیمی با اشاره به ایجاد مشوق های انگیزشی با رویکرد معنوی، یادآور شد: در موارد بسیاری شهروندان با مراجعه به غرفه های بازیافت تمایلی به دریافت کالا یا هدیه مادی در ازای تحویل پسماند خشک نداشته و از این رو سازمان مدیریت پسماند به منظور تکریم نیات ارزشمند ایشان اقدام به اجرای طرح نیکوکاری در غرفه ها کرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از انعقاد تفاهم نامه همکاری با موسسه خیریه خورشید خبر داد و افزود: این موسسه در زمینه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان فعالیت می کند و به موجب تفاهم نامه مذکور ارزش مالی بهای پسماندهای خشک همیاران بازیافت به نفع بیماران مبتلا به سرطان به این موسسه اهدا خواهد شد .

وی گفت: این طرح در صورت تمایل شهروندان به شرکت در طرح نیکوکاری اجرا می شود و علاقه مندان می توانند پس از مراجعه و تحویل پسماند خشک، رسید خود را داخل قلک موسسه موجود در غرفه بیاندازند .

میرابراهیمی خاطرنشان کرد: به منظور جلب اعتماد شهروندان ، پس از تحویل قلک به موسسه ، پیامک دریافت به همیار نیکوکار ارسال می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز