آیت الله نوری همدانی دردیدار با سرلشگر باقری:

نیروهای مسلح باید به پیشرفته ترین تسلیحات دفاعی مجهز باشند

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۳۵:۰۰
کد خبر: ۸۱۴۰۷۴
نیروهای مسلح باید به پیشرفته ترین تسلیحات دفاعی مجهز باشند
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باید به پیشرفته ترین تسلیحات دفاعی مجهز باشند گفت: باید با تجهیز خود به پیشرفته ترین تسلیحات دفاعی در دل دشمنان خدا، اسلام و نظام رعب ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ایشان دردیدار سردارسرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه آنچه موجب تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با سایر نیروهای نظامی می شود اعتقاد و باور دینی است، اظهار داشت: قدرتهای بسیاری در دنیا وجود دارند ولی آنها از امتیاز بزرگ ایمان همراه با بصیرت بی بهره هستند و این عاملی می باشد که موجب قدرت و برتری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شده است.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه باید با اظهار داشت: ایران دارای مردمی بسیار قوی است که از مردم صدر اسلام نیز بالاتر و قوی تر هستند و چنین ملتی زیر بار فشار دشمنان نمی روند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه تمام خیرات در کشور زیر سایه امنیت رقم می خورد گفت: اسلام در کادر سازی به دنبال تربیت نیروهایی بی نظیر از نظر اخلاقی، معنوی و قوی بوده است و باید مولفه های تربیت نیروی انسانی اسلامی مورد تاکید نیروهای مسلح باشد.

این مرجع تقلید، ایمان، بصیرت و شجاعت را از جمله مولفه های کادرسازی در اسلام دانست و گفت: توکل به خدا، ایمان و شجاعت از جمله ویژگی های شاخص نیروهای مسلح است که موجب رعب دشمنان اسلام شده است.

آیت الله نوری همدانی، عاشورا نماد بصیرت، شجاعت و شهامت دانست و ادامه داد: نیروی مسلح جمهوری اسلامی باید متشکل از نیروهایی باشد که دارای ایمان مستحکم باشند و در این زمینه توجه به معنویت ضروری می باشد.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت شاخص های قدرت در کشور گفت: اگر قدرت کشور در شاخص های مختلف ارتقا یابد، دشمن جرات و توان فشار به ایران را نخواهد داشت.

آیت الله نوری همدانی، با تاکید بر زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) در دوران غیبت ادامه داد: انتظار ظهور در بین نیروهای مسلح به عنوان عاملی پرقدرت برای ایجاد انگیزه و ایستادگی در برابر دشمن باید بیش از پیش تقویت شود.

این مرجع تقلید تنها شاخصه قدرت عربستان را پول دانست و ادامه داد: عربستان با پول به دنبال اعتبار و نفوذ و ایجاد فشار به ایران و کشورهای منطقه است ولی باید دانست که پول تنها عامل پیروزی نیست بلکه چیزی که در میدان های سخت پیروزی را رقم می زند ایمان، شجاعت، صبر و استقامت است.

دیدار با مراجع عظام تقلید آیات ناصر مکارم شیرازی، لطف الله صافی گلپایگانی و جعفر سبحانی و نیز بازدید از پژوهشگاه امام جعفر صادق(ع) و رونمایی از کتاب از دیگر برنامه های سفر یک روزه سرلشکر باقری به قم می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز