کسب رتبه نخست کشور در سلامت اداری توسط استان قم

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۸:۳۸
کد خبر: ۸۱۴۶۲۸
کسب رتبه نخست کشور در سلامت اداری توسط استان قم
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قم گفت: این استان در مساله صیانت از حقوق مردم رتبه سوم کشوری را دارد، در زمینه سلامت اداری موفق به کسب رتبه اول شده و در زمینه میز خدمت رتبه چهارم را کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عطاء الله قاسمی در جلسه «ستاد صیانت از حقوق شهروندی، سلامت اداری و عفاف و حجاب» در تالار معصومیه فرمانداری قم با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی قم در زمینه عفاف و حجاب، رتبه نخست کشوری را دارند، افزود: در حوزه حقوق شهروندی نیز استانداری قم در میان استانداری های کشور و فرمانداری قم در میان فرمانداری ها موفق به کسب رتبه اول شدند.

وی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی بر حقوق شهروندی مردم توجه ویژه دارد که این موضوع مهم در قانون اساسی، بیانات و منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب به خوبی مشهود است.

وی یکی از دغدغه های مهم دولت تدبیر و امید را حقوق شهروندی دانست و گفت: در این دولت، شاهد تحول در حقوق شهروندی هستیم که در این زمینه منشور حقوق شهروندی، تدوین، تصویب و اجرایی شد.

وی ایجاد میز خدمت اداری را از دیگر اقدام های صورت گرفته برای تسهیل خدمات رسانی و حفظ حرمت مردم دانست و گفت: بر اساس دستورالعمل دولت، تمام دستگاه های اداری کشور مکلف به ایجاد میز خدمت برای تسهیل خدمات و حفظ کرامت مردم شده اند.

قاسمی با بیان اینکه ستاد صیانت از حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، سلامت اداری و میز خدمت در استانداری ها ایجاد شده است، افزود: برای جلوگیری از موازی کاری و همچنین جلوگیری از مختل کردن کار اداره ها، 11 تیم سه نفره برای ارزیابی از دستگاه ها ایجاد شده است که این تیم ها بر اساس شاخص های تعیین شده وزارت کشور، اقدام به ارزیابی نموده اند.

وی ادامه داد: استفاده از ابتکار، خلاقیت و تجربیات دستگاه های برتر استان و همچنین تلاش برای بهبود عملکرد اداره ها از جمله اهداف بازرسی ها و ارزیابی های صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز