۱۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی در قم وصول شد

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۲:۰۳
کد خبر: ۸۱۴۶۴۳
۱۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی در قم وصول شد
در جلسه صیانت از حقوق شهروندی قم از شفاف‌سازی حساب‌های ۱۴۰۰ فرار مالیاتی و وصول ۱۰۰ میلیارد تومان مالیات خبر داده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مدیرکل امور مالیاتی استان قم در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی اظهار داشت: یکی از محورهای مهم صیانت از حقوق شهروندی در رابطه با مؤدیان مالیاتی و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است.

سهراب امدادی فر با اشاره به اهتمام امور مالیاتی قم نسبت به مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی افزود: برای بهبود و رفع مشکل بخش صنعت استان بازدیدهای میدانی مستمری از شهرک‌های صنعتی استان در طول سال انجام می‌گیرد.

وی با تأکید بر اهمیت شفاف‌سازی در جلوگیری از فرار مالیاتی خاطرنشان کرد: با شفاف‌سازی‌های مالیاتی انجام‌شده 1400 فرار مالیاتی به ارزش 100 میلیارد تومان کشف وصول‌شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در بخشی از این جلسه، تأکید کرد: با اشاره به گزارش شرکت آب و فاضلاب قم در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب عنوان کرد: برای رعایت شئونات اسلامی برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای در شرکت آب و فاضلاب استان صورت گرفته است.

علی جان صادق پور تصریح کرد: برای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده جلسات و آموزش‌های ویژه‌ای برای کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های هنری، تبلیغی و فرهنگی برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در سطح نهادهای توان‌بخشی استان توسط شرکت آب و فاضلاب استان صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز