سفیر سوریه در ایران:

روحیه شهادت و مقاومت بهترین سلاح در برابر تروریسم و استکبار است

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۰:۵۳
کد خبر: ۸۱۵۵۳۷
روحیه شهادت و مقاومت بهترین سلاح در برابر تروریسم و استکبار است
سفیر سوریه در ایران گفت: روحیه شهادت و مقاومت بهترین سلاح در برابر تروریسم و استکبار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  عدنان محمود  در دومین کنگره بین المللی بزرگداشت 140 شهید مدافع حرم که امروز  در تالار بیداری جامعه الزهرا(س) برگزار شد، گفت: از اینکه در این مراسم پربرکت تکریم شهدای روحانی مدافع حرم که جان خود را در راه عزت و کرامت و دفاع از مقدسات تقدیم کردند، حضور دارم بسیار خوشحال هستم.

 

سفیر سوریه در ایران افزود: به نیابت از دولت و ملت سوریه به ملت ایران درود می فرستم و سلام بشار اسد که در خط مقدم دفاع از ارزش های انسانی و دینی علیه استکبار صهیونیستی و استکباری و تکفیری قرار دارد را به شما می فرستم.

 

وی تصریح کرد: بشار اسد به همه مادران و پدران و همسران و فرزندان و برادران و خواهران شهدا که بزرگترین دارایی خود را تقدیم کرده و شهدایی که زیباترین جلوه های رشادت را در میدان جنگ علیه دشمنان انسانیت به نمایش گذاشتند، درود می فرستد.

 

عدنان محمود اظهار داشت: خون شهدا در سوریه از ایران و عراق و حزب الله لبنان و قدرت های مقاومت با خون ارتش سوریه در هم آمیخته شد تا جملات پیروزی را با نور نوشته و پروژه تکفیری در منطقه را با ناکامی مواجه کنند.

 

وی ادامه داد: رخدادها نشان داد روحیه شهادت و فداکاری و مقاومت بهترین سلاح علیه تروریسم و دشمنی و کفر است که با وجود همه حمایت های نظامی و تکنولوژی توسط استکبار جهان در اختیار ابزار تکفیری قرار گرفت، چیزی جز شکست عائد آنان نشد.

 

سفیر سوریه تأکید کرد که امروزه به فضل خون شهدای جبهه مقاومت در منطقه، تحولات استراتژیک بزرگی در منطقه با عنوان استقلال و آزادی و کرامت و مبارزه با سلطه طلبی و استکبار را در پیش می گیریم.

 

وی با اشاره به همزمانی برگزاری این مراسم با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در شهرها و روستاهای مختلف به خیابان ها آمده و در تظاهرات 22 بهمن مشارکت کرده و بر پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی و ولایتمداری از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای تأکید کردند.

 

عدنان محمود افزود: تحولات منطقه نشان دهنده حکمت و درایت ایشان در آینده نگری و مقابله با توطئه دشمنان و ناکامی آنها است. استراتژی رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش اساسی را در همه پیروزی های رخ داده در منطقه ایفا کرد.

 

وی با درود به خانواده های شهدا تصریح کرد: سوریه به رهبری بشار اسد به مقاومت و خون پاک شهدای عراق و ایران و حزب الله و منطقه پایبند خواهد ماند و در شکست تروریسم در هر وجب از خاک سوریه و پایان اشغالگری و تحکیم روابط با جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت پایبند است.

 

نظر شما