آیت الله جنتی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول هستند

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۰:۴۲:۵۷
کد خبر: ۸۱۵۶۲۴
آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول هستند
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول هستند و روز به روز از قدرت آنان کاسته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله احمد جنتی در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در مدرسه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد، به جوانان مقاومت شرکت کننده در این همایش درود فرستاد و گفت: مقاومت در این دوران معجزه کرد و قدرت اسلام را زنده کرد. مقاومت درس آزادی را به مردم دنیا داد و نشان داد اگر بایستیم همه قدرت ها را می شکنیم و هیچ قدرتی نمی تواند ما را بشکند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: این مقاومت توانست قدرت های گذشته را در ایران نابود کرده و قدرت اسلامی را حاکم سازند. همه دشمنان دست به دست هم دادند تا این قدرت را بشکنند اما نتوانستند به هدف خود دست یابند.

وی با اشاره به اینکه ماندگاری 40 ساله انقلاب در جهان بی سابقه بوده است، تصریح کرد: ما غیر از آمریکا و اسرائیل و آل سعود ملعون دشمن های زیادی داریم که هیچ کدام از ما راضی نبوده و می خواهند این قدرت را بشکند اما خدا آنها را شکست داده است.

جنتی با اشاره به اینکه این مقاومت ها نشان دهنده نزدیک بودن ظهور است، اظهار داشت: ما در حال جنگ سختی با دشمن هستیم و آنها تحریم ها را روزافزون کرده و محاصره را تنگ تر می کنند، اما ما ایستاده ایم.

وی ادامه داد: جوانان مقاومت مشت محکم بر دهان اسرائیل زده و آمریکا را ذلیل می کنند. آمریکا و اسرائیل رو به افول و زوال هستند و روز به روز از قدرت آنان کم شده در حالی که قدرت ایران بیشتر می شود.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان ساخت: 40 سال پیش دشمن در اوج قدرت و ما در اوج ذلت بودیم اما هم اکنون برعکس شده و ما در اوج قدرت هستیم. جهانیان پذیرفته اند که آمریکا ظالم است و از عربستان ظالم و اسرائیل کودک کش بیزار هستند.

وی با اشاره به اینکه تهدید و قتل و حبس و شکنجه و تحریم و محاصره نمی تواند ما را از مقاومت بازدارد، گفت: ما با همه وجود ایستاده ایم و از هیچ کس هراس نداریم. آنها نیروهای مقاومت را تروریست می خوانند در حالی که خودشان تروریست پرور هستند و داعش را به وجود آورند.

جنتی به اخراج داعش از عراق و سوریه و حضور کنونی این تروریست ها در افغانستان افزود: آمریکا و عربستان به تروریست ها پول داده و از آنها حمایت نظامی می کنند اما کسانی که جانشان را در راه خدا تقدیم می کنند را تروریست می خوانند.

وی شکست دشمنان و پیروزی مومنان را سنت الهی برشمرد و ادامه داد: البته ما شهدای فراوانی در این راه دادیم چرا که مقاومت ارزان تمام نشده و باید بهای آن را بپردازیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری از شهادت به عنوان آرزوی مومنان یاد کرد و بیان داشت: دشمنان از مرگ می ترسند اما ما به استقبال شهادت می رویم و نمونه این مساله در جنگ تحمیلی بود که جوانان با آگاهی روی مین می رفتند.

وی خواستار ترجمه بیانیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر گام دوم انقلاب شد و گفت: بیانیه رهبری باید به زبان های مختلف ترجمه شود تا جوانان مقاومت به مطالعه آن پرداخته و معنای رهبری را بفهمند. مواضع و پیام های رهبری درباره دشمن را همواره مطالعه کنید.

نظر شما