نماینده مقاومت اسلامی فلسطین:

فلسطین همواره بر زبان شهدا جاری بود

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۰:۴۴:۲۱
کد خبر: ۸۱۵۶۲۵
فلسطین همواره بر زبان شهدا جاری بود
نماینده مقاومت اسلامی فلسطین گفت: فلسطین همواره بر زبان شهدا جاری بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، «محمد حرب» در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که  در مدرسه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد، با انتقاد از مواضع برخی دولت های عربی در قبال فلسطین گفت: برخی معاهده ها ذلت و خواری را برای اعراب به همراه دارند.

 

نماینده مقاومت اسلامی در غزه افزود: امروز در حالی یاد و خاطره شهدا را گرامی می داریم که باید بدانیم آنچه همیشه بر زبان این شهدا جاری بود، فلسطین است.

 

وی اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا را گرامی می داریم تا نشان دهیم فلسطین یک امتحان الهی بزرگ و ربانی است که فقط مومنان به آن پایبند هستند.

 

محمد حرب تأکید کرد که هر کسی به یاری فلسطین بپردازد پیروز خواهد شد و هر که در برابر فلسطین قرار گیرد محکوم به شکست است.

 

وی فلسطین را اوج ارزش ها خواند و ادامه داد: قم به عنوان پایگاه انقلاب اسلامی توجه کاملی به فلسطین دارد و اگر این انقلاب نبود فلسطین به صورت کامل در اختیار آمریکا و اسرائیل قرار می گرفت.

 

نماینده مقاومت اسلامی در غزه افزود: خدا خواست که نگهبانانی برای فلسطین باشد و بر این اساس امام خمینی و خامنه ای و آزادگان به حمایت از فلسطین پرداختند.

 

وی با اشاره به معاهده ذلت و خواری ترامپ موسوم به «معامله قرن» گفت: ما به عنوان جوانان مقاومت به معاهده الهی پایبند خواهیم ماند زیرا خداوند از ما می خواهد به این معاهده تسمک جوییم.

 

محمد حرب در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: ما از غزه پایدار و مقاومت تأکید می کنیم هیچ عذری برای کسانی که مقاومت در برابر اسرائیل را غیرممکن می خوانند وجود ندارد و همه آزادگان باید به یاری فلسطین بپردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز