معاون پژوهشی جامعه الزهرا(س):

۶۰۰ اثر به دبیرخانه کتاب سال بانوان ارسال شد/۱۴۷ اثر به بخش ارزیابی تفصیلی راه یافت

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۷:۴۵:۵۳
کد خبر: ۸۱۷۲۶۰
حقانی گفت: ۶۰۰ اثر به دبیرخانه کتاب سال بانوان ارسال شده که ۱۲ اثر در نهایت مورد تجلیل قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر ریحانه حقانی در نشست خبری آیین اختتامیه اولین همایش ملی کتاب سال بانوان و همچنین آیین رونمایی از سامانه های شمیم و پاسخ به سئوالات فقه و معارف گفت: کتاب سال بانوان امر مهمی است که بنیانگذاری این کار با مدیریت جامعه الزهرا(س) است، که نقش بانوان در میراث مکتوب تمدن اسلامی مورد غفلت قرار گرفته بود که در این همایش این موضوع را ساماندهی خواهیم کرد.

معاون پژوهشی جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: شخصیت های علمی در حوزه بانوان حضور دارند که تالیفات بسیاری داشتند که باید شناسایی و معرفی شوند و این همایش اهتمام به فرهنگ و اخلاق پژوهش دارد و به شناسایی برترین ها در مطالعات زن و خانواده گام برمی داریم.

وی گفت: در حوزه بانوان و پژوهش در این عرصه یک ایجاد و نشاط علمی در میان بانوان را شاهد خواهیم بود و با توجه به اینکه سال اول است با استقبال گسترده جامعه بانوان مواجه بوده ایم.

حقانی ابراز داشت: تیم های عملیاتی در این عرصه کار خود را انجام دادند که بیش از 100 استاد سطوح عالی از مراکز علمی در ارزیابی حضور داشتند و در 11 گروه علمی کار تحقیق و بررسی انجام شده است.

معاون پژوهشی جامعه الزهرا(س) با اشاره به ارزیابی های صورت گرفته گفت: ارزیابی های اولیه در ابتدا انجام و هیئت های تخصصی ایجاد و حتی برخی از آثار دو مرتبه ارزیابی شده است.

وی افزود: 147 اثر در ارزیابی تفصیلی بررسی شد و از آنها 33 اثر به جلسه نهایی کمیته علمی راه پیدا کرد که از بین آنها 12 اثر حائز رتبه برتر شد.

حقانی با اشاره به اثرات برتر گفت: طی ارزیابی های صورت گرفته چهار اثر به عنوان اثر برگزیده، چهار اثر به عنوان اثر شایسته تقدیر و چهار اثر نیز با موضوع زن و خانواده مورد تجلیل قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز