استاندار قم:

خبرنگاران بازوی فکری مدیران هستند

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۸:۱۲
کد خبر: ۸۱۷۵۱۷
خبرنگاران بازوی فکری مدیران هستند
استاندار قم با تأکید بر اهمیت ارتباط مدیران با خبرنگاران گفت: خبرنگاران بازوی فکری مدیران هستند و مدیری که از خبرنگاران بترسد مدیر نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در نخستین همایش زن و رسانه که توسط خانه مطبوعات قم به مناسب میلاد حضرت زهرا(س) در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، با تأکید بر اهمیت رسانه و ویژگی‌های عصر ارتباطات، اظهار کرد: حضور بانوان رسانه‌ای در عرصه خبر استان فرصت مغتنم و ارزشمندی است.

وی افزود: ما در عصر انفجار اطلاعات هستیم و امروز قدرت مسئولان در پاسخگویی است و مدیری که از خبرنگار می‌ترسد مدیر نیست چرا که خبرنگاران بازوی فکری مدیران و مسئولان هستند و باید از این ظرفیت به درستی استفاده کرد.

استاندار قم با بیان اینکه در عصر ارتباطات قدرت در گردش و تولید و مصرف اطلاعات است، افزود: هر مدیری که بتواند توانایی مدیریت و گردش این اطلاعات را داشته باشد مقتضیات عصر ارتباطات را به خوبی درک کرده است و بنده هم در سابقه کاری‌ام همیشه با خبرنگاران مؤانست داشته‌ام.

سرمست با تأکید بر اینکه مسئولان باید از دادن وعده‌های دور از تحقق خودداری کنند، افزود: در سوابق عملکردی‌ام نگاه به جایگاه خبرنگاران مشخص است و برخورد با فرماندار گلپایگان در پاسخ به برخورد ناشایستش با یک خبرنگار نمونه‌ای از همین همراهی بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز