معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم خبر داد

طرح جامع اماکن مذهبی تهیه شد/اجرای ۱۳ پروژه عمرانی در طرح جامع حرم حضرت معصومه(س)

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۴:۳۵
کد خبر: ۸۱۷۷۹۱
طرح جامع اماکن مذهبی تهیه شد/اجرای ۱۳ پروژه عمرانی در طرح جامع حرم حضرت معصومه(س)
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از تدوین طرح جامع اماکن مذهبی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد و گفت: ۱۳ پروژه در این طرح اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محسن بهشتی در مراسم افتتاح شبستان حضرت زهرا(س) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: حرم مطهر حضرت معصومه(س) به عنوان نگین انگشتری شهر قم مطرح است و افتخار جهان اسلام به شمار می رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ابراز داشت: موضوع توسعه حرم مطهر در دستور کار بوده اما متاسفانه یکی از مشکلات، جزیره ای عمل کردن بود که این امر مشکلاتی را به بار می آورد.

وی افزود: با دستور تولیت آستان مقدس، کارگروه ویژه ‌ای تشکیل تا قم به عنوان نخستین شهر مذهبی، نخستین طرح جامع اماکن مذهبی را تهیه کند.

بهشتی گفت: این طرح جامع به گونه ای است که برای 25 سال آینده هم پیش بینی ها انجام شده و به دنبال این هستیم که نیازهای زائران و مجاوران در سال ‌های آینده را به شیوه مطلوب تامین کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از اجرایی شدن 13 پروژه مختلف ر طرح جامع حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد و گفت: احداث ۱۲۲ هزارمتر مربع زیربنا و اجرای ۱۳ پروژه مختلف در دستور کار است که نیازمند هزینه های بسیار است که 75 درصد این هزینه صرف تملکات می شود.

وی گفت: نیاز است که دستگاه های مختلف در راستای اجرای طرح جامع به میدان آمده و امیدواریم که مردم و خیرین نیز در این زمینه سهم خود را به خوبی ایفا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز