مدیر درمانگاه تخصصی پوست ومو ایرانیان:

حضور ۱۶ پزشک و فوق تخصص پوست و مو در درمانگاه ایرانیان/کسب تندیس برترین درمانگاه پوست و موی کشور

۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۲:۴۶
کد خبر: ۸۱۸۳۶۳
حضور ۱۶ پزشک و فوق تخصص پوست و مو در درمانگاه ایرانیان/کسب تندیس برترین درمانگاه پوست و موی کشور
مدیر درمانگاه تخصصی پوست ومو ایرانیان با اشاره به افتخارات کلینیک ایرانیان گفت: کلینیک ایرانیان تندیس برترین درمانگاه پوست و موی کشور را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده است که این مسئله افتخاری برای شهر قم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر سید محمد حسن طاهایی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به توجه مردم به موضوع زیبایی و دقت نظر در سلامت پوست و مو گفت: ما در این کلینیک سعی کرده ایم با فراهم کردن امکانات برای همشهریان، علاوه بر برندینگ سازی در راستای ارتقا استان نیز بکوشیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر ۱۶پزشک وفوق تخصص جراحی، پلاستیک و پوست و مو در کلینیک ایرانیان حاضر هستند و این مسئله باعث شده تا ثبات خوبی در کلینیک حاکم شود یعنی هر فردی در هر لحظه از شبانه روز که بخواهد پزشک متخصص در کلینیک حاضر است.

دکتر طاهایی به برخی سودجویی ها در این عرصه اشاره کرد و گفت: متاسفانه بازار مکاره در بحث پوست و مو وجود دارد و امروز به راحتی برخی پزشکان عمومی با جذب برخی سلبریتی ها از طریق آنها در فضای مجازی تبلیغات می کنند و در این عرصه در حال کسب درآمد هستند.

مدیر درمانگاه تخصصی پوست ومو ایرانیان عنوان داشت: در اولین مرحله کسی که می خواهد برای انجام اقدامات زیبایی مراجعه کند باید به دو متخصص گفته شده مراجعه کند و در مرحله دوم هم مردم نباید فریب برخی تبلیغات را بخورند.

وی بیان داشت: برخی اقدامات اشتباه باعث عوارض جبران ناپذیری می شود و انتظار است که مردم به مراکزی مراجعه کنند که مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت داشته باشند.

دکتر طاهایی با اشاره به افتخارات کلینیک ایرانیان گفت: کلینیک ایرانیان تندیس برترین درمانگاه پوست و موی کشور را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده است که این مسئله افتخاری برای شهر قم است.

مدیر  درمانگاه تخصصی ایرانیان با اشاره به اینکه در ۵سال اخیر فعالیت کلینیک تا کنون حتی یک مورد شکایت هم نداشته ایم، گفت: ما برای اولین بار مسئله بیمه کاشت مو را در کشور مطرح کردیم و در حال حاضر هم این را انجام می دهیم و هر فردی که از کاشت موی خود راضی نبودمی تواند با مراجعه به بیمه هزینه خود را دریافت کند.

دکتر طاهایی از راه اندازی کلینیک لاغری خبر داد و گفت: چاقی هم از نظر زیبایی و هم از نظر سلامتی مشکلاتی را برای فرد ایجاد می کند که امروز کاملترین پکیج لاغری در استان را برای شهروندان ایجاد کرده ایم.

وی به اهمیت توجه به توریسم درمانی اشاره کرد و گفت: توریسم درمانی یکی از مسائل مهمی است که در کشور با این مسئله بصورت شعاری برخورد می شود در حالی که قم دومین شهر توریسم مذهبی در کشور را دارد و سومین شهر شیراز می باشد اما شیراز در مسئله توریسم درمانی بسیار فعال است.

مدیر درمانگاه تخصصی ایرانیان ادامه داد: اگر مسئولین اندکی از ما حمایت معنوی کنند ما هم می توانیم در این عرصه حرفی برای گفتن داشته باشیم در حالی که امروز قم در این زمینه عملکرد ضعیفی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز