استاندار قم:

فعالیت احزاب، ثبات سیاسی و امنیت ملی کشور را تامین می کند

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۴:۳۲
کد خبر: ۸۱۹۳۵۴
فعالیت احزاب، ثبات سیاسی و امنیت ملی کشور را تامین می کند
استاندار قم گفت: اگر می خواهیم به سیاست ورزی، ثبات سیاسی و امنیت ملی برسیم چاره جز بها دادن به احزاب نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در نشست صمیمی با احزاب و تشکل های سیاسی قم در تالار امام جواد (ع) استانداری اظهار داشت: فعالان حزبی به عنوان افرادی که دارای ارزش، احترام و قرب و منزلت هستند و به خاطر مصالح ملی از منافع حزبی می گذرند، باید مورد توجه قرار گیرند.

وی همچنین بیان داشت: در شرایط فعلی که از هر طرف بر کشور فشار وارد می شود، انتظار می رود انسجام و وفاق ملی را در سرلوحه کارها قرار دهیم.

وی ادامه داد: کارکردی که از احزاب انتظار است بسیار طبیعی می باشد، چون وقتی با دشمنی مواجه هستیم که هیچ گونه رحم و مروتی به ما ندارد و هیچ یک از جریان ها و احزاب هم برای آن فرقی نمی کند، باید متحد باشیم.

استاندار قم یادآور شد: قضایای دی ماه سال 96 نشان داد که دشمنان، براندازان و حتی معاندان داخلی وقتی علیه نظام شعار می دهند، تفاوتی بین رئیس جمهوری، رهبر معظم انقلاب و یا فرد دیگری قائل نیستند، و همه مقام ها و مسئولان را مورد هجمه قرار می دهند.

وی بیان کرد: آنها از اینکه از 15 همسایه ایران همه به نوعی درگیر ناامنی باشند ولی جمهوری اسلامی یک جزیره ثبات و امنیت باشد را بر نمی تابند.

وی با بیان اینکه در تمام دنیا راهکار ضربه زدن به نظام های سیاسی فروپاشی از درون است، گفت: در این خصوص هیچ کس با ما تعارف ندارد، و اگر به این بلوغ سیاسی نرسیده باشیم، با مشکل های زیادی رو به رو می شویم.

استاندار قم تاکید کرد: طبیعی ترین حرکت در مواجه با تهدیدهای جهانی این است متحد باشیم چرا که طبق فرموده حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب به وحدت کلمه نیاز داریم.

وی با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ گفت و گو در جامعه اظهار داشت: این گفت و گوها برای اینکه بدون کدورت، استمرار داشته و به یک نتیجه منجر شود آداب و اصولی لازم دارد، که بخشی از آن به مسئولان مرتبط است. احزاب نیز که احساس مسئولیت سیاسی اجتماعی دارند هم نقش مهمی در این زمینه عهده دار می باشند.

استاندار قم همچنین وجود نماینده خانه احزاب در جلسه های شورای اداری را ضروری عنوان کرد و افزود: خانه احزاب استان جلسه های تخصصی را با فراکسیون ها برگزار کند، و نتایج آن را به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی ارائه نماید، و من نیز خود را متعهد می دانم که به صوت فصلی در نشست های احزاب شرکت کنم.

وی افزود: در حال حاضر فضای رسانه ای و مجازی ما فضای سنگینی است و تا کسی حرفی بزند همه سعی می کنند او را تخریب کنند‌.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سخن گفتن در مورد انتخابات هنوز زود است، گفت: احزاب در مورد انتخابات وظایفی دارند، که با وظایف مجریان انتخابات متفاوت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز