بازدید استاندار قم از پروژه های عمرانی شاخص شهر قم

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۸:۵۰
کد خبر: ۸۲۰۵۷۲
بازدید استاندار قم از پروژه های عمرانی شاخص شهر قم
استاندار قم از پروژه های عمرانی شاخص شهر قم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم به همراه معاون عمرانی استاندار، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر قم و تعدادی از مدیران استان از پروژه های عمرانی شهر قم بازدید کردند.

استاندار قم در حاشیه این بازدیدها طی سخنانی ضمن قدردانی از فعالیت های شهردار و مدیران شهر قم، اظهار داشت: تکمیل طرح های عمرانی که امروز مورد بازدید قرار گرفتند، نقش چشمگیری در روانسازی ترافیک در ورودی ها و سطح شهر قم و نیز ارائه خدمات به شهروندان خواهد داشت.

استاندار قم با اشاره به روند اجرایی پروژه تقاطع غیر هم سطح قدس گفت: طبق تعهد شهرداری قم، این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین بازدید از پروژه باغ پرندگان قم را نیز مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تدارک امکانات تفریحی از وظایف مسئولان استان و مدیران شهری  است و در این راستا با بهره برداری از طرح پارک ۱۰۰۰ هکتاری و باغ پرندگان، در زمینه ی غنی سازی اوقات فراغت و تفریحات سالم  مردم قم گام مهمی برداشته خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود به بازدید از تقاطع غیر هم سطح فردوسی اشاره و خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص اعتبارات، فاز اول این پروژه تا شهریور ۹۸ و فاز دوم آن تا پایان سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار قم  همچنین پس از بازدید از پروژه خط  A مترو   در جلسه شورای سازمان  قطار شهری قم  حضور یافته و طی سخنانی با اشاره به عقب ماندگی ۴۰ درصدی پروژه متروی قم نسبت به برنامه تعیین شده به دلایل مختلف ، اهتمام جدی برای تکمیل زیرساخت های این پروژه تا شهریور ماه سال ۹۸ را مورد تاکید قرار داد و گفت: با وجود تنگناهای مالی کشور و در شرایط تحریم، برای تحقق اعتبارات مترو تلاش خواهیم کرد تا هرچه زودتر شاهد بهره برداری مترو باشیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز