آیت‌الله حسینی بوشهری:

امروز خط امام را باید از رهبری دنبال کنیم

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۷:۵۸
کد خبر: ۸۲۱۰۲۲
امروز خط امام را باید از رهبری دنبال کنیم
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: امروز خط امام را باید از رهبری دنبال کنیم؛ هر کسی می‌خواهد تجلی و استقامت و استکبارستیزی امام را ببیند یکجا در مقام معظم رهبری مشاهده کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم رونمایی از نمایشگاه دائمی و مصور «آیینه انقلاب» از سری برنامه جشن های چله سرو که در بیت امام خمینی در قم برگزار شد اظهار کرد: بیت امام(ره) بیانگر خاطرات تکلیف‌مداری و کار برای خداوند است. اگر بیت امام(ره) زبانی برای سخن داشت سخنان نگفته بسیاری از تلاش‌های امام(ره) و جهادهای او در راه خدا و اسلام برای گفتن داشت.

وی تبیین فکری و جهادی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه دائمی و مصور «آیینه انقلاب» دانست و گفت: همه روزه زائران از سراسر دنیا برای بازدید از بیت امام(ره) می‌آیند و بر در و دیوار این بیت بوسه می‌زنند و عرض ارادت می‌کنند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: تا پیش از این هرگاه زائران از جمله زائران غیر ایرانی به این بیت می‌آمدند توضیحات مختصری پیرامون روند به پیروزی رسیدن انقلاب، تلاش‌های امام (ره) و تحرکات مردمی در جریان پیروزی انقلاب توسط مسؤولان بیت برای آنان بیان می‌شد ولی به دلیل مختصر بودن این توضیحات، زائران سیراب نمی‌شدند.

وی با بیان کرد: با راه‌اندازی نمایشگاه دائمی و مصور «آیینه انقلاب» تمام تاریخ انقلاب تا زمانی که امام(ره) رحلت فرموده‌اند و حتی چندی پس از آن که آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری انقلاب رسیدند برای زائران به نمایش گذاشته شده است.

آیت‌الله بوشهری اضافه کرد: امام چهره شناخته شده قرن است، ایشان در برابر طاغوتیان و دشمنان عصر با قامتی استوار ایستاد و طی 8 سال جنگی که حقیقت آن جنگ احزاب علیه انقلاب بود؛ امام و یارانش استقامت کردند و این انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی بیان کرد: انقلاب نه فقط در جنگ اهریمنان بلکه در جنگ نرم و جنگ افکار به پیروزی خواهد رسید.

امام جمعه قم افزود: امام خمینی(ره) اوج توکل به خدا را در جریان پیروزی انقلاب نشان داد؛ پیشوا به سادگی پیشوا نمی‌شود بلکه باید ساز و کارهای قبلی را در خود ایجاد کرده باشد و امام (ره) این کار را کرده بود.

آیت‌الله بوشهری ادامه داد: دشمن فکر می‌کرد با تبعید امام خمینی(ره) به نجف ایشان را منزوی می‌کند، ولی نمی‌دانست نوری که جلوه‌ای از خداوند داشته باشد کم‌سو نمی‌شود و بلکه رونق بیشتری می‌یابد و امام(ره) اینچنین بود.

وی عنوان کرد: امروز خط امام را باید از رهبری دنبال کنیم؛ هر کسی می‌خواهد تجلی و استقامت و استکبارستیزی امام را ببیند یکجا در مقام معظم رهبری مشاهده کند.

در بخش پایانی این برنامه از نمایشگاه دائمی و مصور «آیینه انقلاب» که شامل 40 تابلوی تصویری پیشرفته است رونمایی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز