معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم مطرح کرد

آماده شدن ۵ بوستان در قم برای اسکان مسافران نوروزی

۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۲۱۳۴۸
آماده شدن ۵ بوستان در قم برای اسکان مسافران نوروزی
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: پنج بوستان شهر قم برای اسکان مسافرین نوروزی در صورت لزوم پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید امیر سامع در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) با اشاره به کیوسک‌های اطلاع رسانی اظهار کرد: در نقاط پرتردد شهر قم همچون پیرامون حرم حضرت معصومه(س)، هشت کیوسک اطلاع رسانی توسط شهرداری قم ایجاد می‌شود و در این کیوسک‌ها نمایندگان بخش خصوصی حاضر خواهند بود.

وی ادامه داد: در برخی از ایام نوروز، تعداد مسافران در شهر قم کمتر از ایام دیگر است و به مدیران واحدهای اقامتی پیشنهاد کردیم که در این ایام با دادن تخفیف‌ها، مسافران را جذب کنند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: بوستان‌های شهر قم از لحاظ فضا و محیط برای ایام نوروز آماده شده و پنج بوستان شهر قم برای اسکان مسافرین نوروزی در صورت لزوم پیش بینی شده است.

سامع با اشاره به تعطیل شدن حفاری در شهر قم اظهار کرد: از امروز هیچ مجوز حفاری برای دستگاه‌های خدمت رسان در شهر نمی‌دهیم و صدور این مجوز از 15 فروردین ماه سال آینده دوباره شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی شهرداری قم از اماکن اسکان مسافرین نوروزی بازدید خواهد داشت تا شاهد هیچ گونه حادثه ای در ایام نوروز نباشیم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: 6 نقطه مسقف در شهر قم علاوه بر بوستان‌ها توسط شهرداری آماده شده است که در صورت بارش باران در اختیار مسافرین نوروزی قرار بگیرد.

سامع با اشاره به وضعیت پارکینگ‌های شهر قم اظهار کرد: یک سری نقاط شهر قم به عنوان پارکینگ در ایام نوروز پیش بینی شده است، همچنین امکان استفاده از پروژه شهید کاظمی به عنوان پارکینگ موقت در ایام نوروز برای 700 خودرو وجود دارد.

وی ادامه داد: حدود هزار و 500 سرویس بهداشتی در شهر قم وجود دارد و این سرویس‌ها برای ایام نوروز آماده هستند، همچنین 90 حمام در میدان امام خمینی(ره) وجود دارد که در صورت تامین آب و برق، استفاده از این ظرفیت در ایام نوروز ممکن می شود.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم خاطرنشان کرد: شهرداری حدود 100 تابلوی تبلیغاتی دارد که این تابلوها در ایام نوروز در خدمت بحث‌های اطلاع رسانی و فرهنگی قرار می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز