ستاد گرامیداشت هفته جوان آغاز به کار کرد

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۲:۱۰
کد خبر: ۸۲۲۰۳۵
ستاد گرامیداشت هفته جوان آغاز به کار کرد
در آستانه گرامیداشت هفته جوان، ستاد گرامیداشت این هفته در استان قم آغاز به کار کرد.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم در ستاد ساماندهی امور جوانان قم گفت: ستاد گرامیداشت هفته جوان از امروز در قم فعال شده که فضاسازی و تبلیغات محیطی برای نکوداشت این هفته در دستور کار است.

روح الله رمضانی افزود: تکریم جوانان موفق در اداره های کل، تسهیلات و تخفیفات به جوانان، غبارروبی و عطرافشانی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و تجلیل از جوانان نخبه استان از مهم ترین برنامه های این هفته می باشد.

وی با اشاره به شناسایی جوانان برتر در حوزه های مختلف، بیان کرد: سامانه ای برای ثبت نام و خوداظهاری جوانان در نظر گرفته شده است و دستگاه ها نیز می توانند جوانان مخاطب و زیرمجموعه را به اداره کل ورزش و جوانان معرفی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: سندی برای اوقات فراعت جوانان استان در حال تدوین است که در قالب نامه به همه دستگاه ها ارسال می شود تا اطلاعات تکمیل و سند پنج ساله اوقات فراغت تکمیل گردد.

رمضانی با اشاره به رونمایی این سند تا اردیبهشت ماه سال آینده، گفت: نمایشگاه اوقات فراغت نیز اواخر خردادماه سال آینده برگزار می شود و در این نمایشگاه کارگاه ها و برنامه های خاصی برای آگاهی خانواده ها از برنامه های اوقات فراغت تدارک دیده شده است.

از 24 تا 30 فروردین ماه سال آینده هفته جوان نامگذاری شده است.

درجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اعضای ستاد گزارشی از اقدامات انجام شده برای کاهش طلاق و همچنین جایگاه قم در آسیب های اجتماعی ارائه دادند.

همچنین در این جلسه از پنج دستگاه برتر در حوزه جوانان تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز