استاندار قم مطرح کرد:

لزوم تسریع در بهره برداری از باغ موزه دفاع مقدس قم

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۷:۴۴
کد خبر: ۸۲۲۴۹۲
لزوم تسریع در بهره برداری از باغ موزه دفاع مقدس قم
استاندار قم بر تسریع در عملیات اجرایی پروژه باغ موزه دفاع مقدس قم تاکید کرد و گفت: باید این پروژه هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به لزوم دیدار با خانواده‌های شهدا در استان قم اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف استان باید با این خانواده‌ها به مناسبت‌های مختلف از جمله روز شهید دیدار داشته باشند، باید خانواده‌های شهدا به صورت عملی تکریم شوند.

وی ادامه داد: باید مصوبات جلسه شورای استانی ایثار و شهادت استان قم توسط دستگاه‌های استان اجرایی شود، از جمله این تصمیمات، اجرای یک المان مرتبط با ایثار و شهادت در یکی از میادین قم است.

استاندار قم افزود: باید برای بهره برداری هر چه زودتر از باغ موزه دفاع مقدس در استان تلاش شود.

وجود 77 گلزار شهدا در قم

سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به گلزارهای شهدای استان اظهار کرد: در این استان 77 گلزار شهدا داریم که از جمله این گلزارها می‌توان به گلزار علی بن جعفر(ع) اشاره کرد.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های استان قم در روز شهید در روز 22 اسفند، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری صبحگاه مشترک است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: مدیران استان در قالب طرح سپاس به دیدار خانواده‌های شهدای قم می‌روند و تمام دستگاه‌های استان در این طرح مشارکت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز