معرفی نخبگان استان قم/

دانشجویی قمی که تاکنون ۵ مقاله در ISI به ثبت رسانده است/تلاش برای شکوفایی علمی کشور

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۳:۴۷
کد خبر: ۸۲۲۶۴۱
دانشجویی قمی که تاکنون ۵ مقاله در ISI به ثبت رسانده است/تلاش برای شکوفایی علمی کشور
یکی از نخبگان استان قم گفت: از نظر من فردی نخبه است که درس برایش از همه چیز مهمتر باشد و بتواند در شکوفایی علمی کوشیده و قله های دانش را فتح کند.

نرگس فلاح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در قم، با اشاره به روند فعالیتش به عنوان یکی از نخبگان استان قم گفت: بنده دانشجوی دکتری تخصصی مهندسی عمران گرایش سازه در دانشگاه قم است که با تمام وجود در راستای گسترش علمی تلاش می کنم.

وی عنوان داشت: به دلیل نوشتن و چاپ مقالات بین المللی در ISI و انجام کارهای پژوهشی به عنوان نخبه معرفی شدم و همواره سعی من بر این بوده است که بتوانم در پیشرفت علوم اهتمام داشته باشم.

این نخبه استان قم بیان داشت: تاکنون 5 مقاله بین المللی در ISI به چاپ رسانده ام و چند مقاله دیگر نیز در دست چاپ دارم و به دلیل پایان نامه های علمی و مقالات، بدون کنکور سراسری وارد مقطع کارشناسی ارشد و دکتری شدم.

فلاح گفت: از نظر من فردی نخبه است که درس برایش از همه چیز مهمتر باشد و بتواند در شکوفایی علمی کوشیده و قله های دانش را فتح کند.

وی با بیان اینکه امروزه از مقالات و مباحث علمی خود بیشتر از گذشته استفاده می کنم گفت: اگر چه در گذشته کمتر از این موضوع استفاده می کردم، اما امروزه به این امر پرداخته و در تدریس خود از آن استفاده می کنم.

این نخبه علمی استان قم با اشاره به برنامه های بنیاد نخبگان گفت: بنده سال 97، جایزه تحصیلی را برنده شدم و پیش از آن هیچ آشنایی با بنیاد نداشتم، اما اقدامات بسیار خوبی را توسط بنیاد نخبگان استان شاهد هستیم که موجب شکوفایی علمی می شود.

فلاح تصریح کرد: انتظار از بنیاد نخبگان بیشتر است که یکی از آنها تضمین شغلی برای نخبگان است که آنها بتوانند در هیئت های علمی دانشگاه ها عضو و به راحتی در زمینه بسط و گسترش علوم تلاش داشته باشند.

وی گفت: از سوی دیگر هم اندیشی هایی را از سوی بنیاد نخبگان شاهد بودیم که بسیار موثر بوده و نخبگان می توانند در این هم اندیشی ها نظرات خود را به راحتی بیان کرده و در زمینه های مختلف بحث و تبادل نظر داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز