مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد:

مجمع خیرین ازدواج استان قم راه اندازی می شود

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۳:۳۰
کد خبر: ۸۲۳۲۰۳
مجمع خیرین ازدواج استان قم راه اندازی می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با تاکید بر گسترش امر ازدواج در جامعه گفت: در این خصوص انتظار است که مجمع خیرین ازدواج استان راه اندازی شود که این ماموریت به حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم در نشست هم اندیشی سمن های جوانان استان قم، سازمان های مردم نهاد را خادمین جوانان عنوان کرد و گفت: سازمان های مردم نهاد با اقدامات و تلاش هایی که انجام می دهند، همواره در راستای خدمات رسانی به حوزه جوانان تلاش می کنند که این خدمات ارزشمند و تاثیرگذار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری صادر شده است، اشاره کرد و عنوان داشت: مخاطب اصلی این بیانیه جوانان هستند که به عنوان آینده سازان و متولیان جامعه نقش اساسی دارند.

وی گفت: سازمان های مردم نهاد در گسترش برنامه های اجتماعی و همچنین کاهش معضلات اجتماعی نقش سازنده ای دارند و می توانند با برنامه ریزی در راستای انجام کارها و اقدامات همگام دولت برای خدمات رسانی به مردم باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: جوانان بدنه اصلی جامعه هستند و توانمندسازی جوانان یک ضرورت انکار ناپذیری است که باید همواره در راستای آن تلاش شده و از سوی دیگر از ظرفیت جوانان نیز استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: روحیه خودباوری باید در میان جوانان همواره رشد یابد و امروز به لطف دولت در سطح کشور اقدامات موثری در راستای کمک به جوانان و گسترش این روحیه خودباوری ایجاد شده است.

منعم گفت: یکی از این طرح ها، ارائه تسهیلات ویژه به جوانان است که در صورت ارائه طرح اشتغالزایی، تا سقف 100 میلیون تومان با سود 4 درصد تسهیلات ویژه ارائه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: تعداد سمن های استان قم در حال حاضر 44 سمن است و این درحالی است که پیش از دولت تدبیر و امید تعداد سمن های استان قم تنها 12 سمن بود.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت های حوزه جوانان گفت: این امر علاوه بر داخل شهر در بخش های استان نیز در حال انجام است که در دو بخش دستجرد و کهک زیرساخت های حوزه جوانان در حال احداث و در سه ماهه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

منعم با تاکید بر گسترش امر ازدواج در جامعه گفت: در این خصوص انتظار است که مجمع خیرین ازدواج استان راه اندازی شود که این ماموریت به حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان سپرده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز