آغاز طرح پاکسازی حریم آزادراه قم – تهران/ حضور استاندار قم در طرح پاکسازی

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۸:۳۸
کد خبر: ۸۲۳۴۲۵
آغاز طرح پاکسازی حریم آزادراه قم – تهران/ حضور استاندار قم در طرح پاکسازی
طرح پاکسازی حرم آزادراه قم – تهران با حضور اکیپ‌های راهداری قم آغاز شد و استاندار قم نیز در آن شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، طرح سراسری پاکسازی حریم جاده‌ها به همت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با شعار «حفاظت از محیط زیست، حفاظت از زندگی» است، امروز سه‌شنبه 21 اسفندماه در سراسر کشور اجرایی شد.

در این طرح راهداران با مشارکت عموم مردم و همراهی رسانه‌ها، حریم جاده‌ها و آزادراه‌های سراسر کشور از زباله‌هایی که تاکنون در اطراف آنها رها شده پاکسازی می‌شود.

در استان قم نیز این طرح همگام با سراسر کشور، صبح امروز با تجمع علاقمندان به حفاظت از محیط زیست در محل عوارضی قم واقع در ابتدای آزادراه قم – تهران آغاز شد.

ابوالفضل جمالی مدیرکل و سلیمیان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم در مراسم آغاز طرح پاکسازی حرم آزادراه قم – تهران حضور یافتند و در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح اهداف طرح پرداختند.

در ادامه چهار اکیپ راهداری استان قم با همراهی دوستداران محیط زیست در چهار منطقه، کار پاکسازی حریم آزادراه را در حوزه استحفاظی استان شروع کردند.

گفتنی است بهرام سرمست استاندار، محسن بهشتی معاون امور عمرانی استانداری، اروجی مدیرکل مدیریت بحران و گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم نیز در راهدارخانه شهید سعادتمند واقع در کیلومتر 60 آزادراه قم – تهران حضور یافتند و ضمن بازدید از روند اجرای طرح، با شرکت در آن به پاکسازی بخشی از مسیر پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز