مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

حمایت اداره کل برای برگزاری جشنواره کشوری ابوذر

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۷:۵۹
کد خبر: ۸۲۳۷۷۳
حمایت اداره کل برای برگزاری جشنواره کشوری ابوذر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: قم محور انقلاب است و براین اساس امکان برگزاری جشنواره ابوذر کشوری در استان قم وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید موسی حسینی کاشانی در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر در سالن همایش‌های شهرداری قم با اشاره به وضعیت رسانه‌های استان قم اظهار کرد: ظرفیت رسانه ای استان فراتر از وضعیت کنونی است و به لحاظ اهمیت وضعیت رسانه ای، قم یک سر و گردن بالاتر از بقیه شهرها است، هیچ کس نمی‌تواند جایگاه خبری قم را برای شهر دیگری متصور شود.

وی ادامه داد: باید برای ارتقای کیفیت کار رسانه ای در استان قم تلاش کرد و حرکت رو به رشد در این زمینه را شاهد هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: قم محور انقلاب است و براین اساس امکان برگزاری جشنواره ابوذر کشوری در استان قم وجود دارد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم آمادگی پشتیانی از این حرکت را دارد.

حسینی کاشانی با اشاره به ویژگی‌های جشنواره ابوذر اظهار کرد: جشنواره ابوذر استان قم توسط نیروهای رسانه ای خود این استان برگزار شد که نشان از بلوغ آن‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره ابوذر قم یک جشنواره جامع و بدون خطی نگری بود که به همه اقشار توجه داشت و تمام ابعاد خبرنگاری در این جشنواره دیده شد.

 

نظر شما