اعزام ۱۷ هزار نفر از قم به راهیان نور

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۸:۵۵
کد خبر: ۸۲۳۷۷۴
اعزام ۱۷ هزار نفر از قم به راهیان نور
جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: امسال با استقبال بیشتری از مردم برای حضور در راهیان نور مواجه بودیم و امسال 17 هزار نفر ار افراد داوطلب را به برنامه راهیان نور از استان قم اعزام کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد بیطرفان در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر در سالن همایش‌های شهرداری قم با اشاره به ویژگی های برنامه راهیان نور اظهار کرد: این برنامه از چند سال پیش در طول سال برگزار می شود و راهیان نور دانشجویی، دانش آموزی و عمومی و راهیان نور غرب داریم.

وی ادامه داد: تلاش اصحاب رسانه استان قم موجب شده است که امسال با استقبال بیشتری از مردم برای حضور در راهیان نور مواجه باشیم، امسال 17 هزار نفر از افراد داوطلب را به برنامه راهیان نور از استان قم اعزام کردیم که پشتیانی از آن‌ها در این سفر نیاز به برنامه سنگینی داشت.

جانشین فرمانده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی استان در برگزاری برنامه راهیان نور مشارکت کردند و این برنامه روی شرکت کنندگان در آن تاثیر گذاشته و استان قم به نسبت جمعیت خود در ردیف پنج استان برتر در زمینه اعزام راهیان نور بوده است.

 

نظر شما