آیت الله علوی گرگانی دردیدار وزیر صنعت:

استفاده از ظرفیت کارشناسی برای بی اثر کردن تحریم ضروری است

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۵:۱۰
کد خبر: ۸۲۴۲۴۴
استفاده از ظرفیت کارشناسی برای بی اثر کردن تحریم ضروری است
آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید، استفاده از ظرفیت های کارشناسی موجود در کشور برای بی اثر گذار کردن تحریم ها را ضروری دانست و گفت: تولید نیازمند برنامه ریزی صحیح است که در این مسیر باید از افراد کارشناس و کاردان استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله علوی گرگانی در دیدار رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، با بیان اینکه کار در وزارتخانه صمت به دلیل مرکزیت اجتماع مادی کشور، دشوار است، افزود: وزارت صنایع و معادن کشور دارای اهمیت بسیاری است که در شرایط تحریم کنونی اهمیت اداره صحیح و با برنامه بسیار بیش از گذشته است.

آیت الله علوی گرگانی، با بیان اینکه ابرقدرت ها تمام تلاش خود را برای ضربه به کشور به کار گرفته اند، افزود: دشمنان ایران اسلامی و به ویژه آمریکا هر چه در توان داشته علیه ملت ایران به کار بسته است و باید در برابر آنها سیاست گذاری و مدیریت صحیح را در صدر اولویت های خود قرار داد.

وی با تاکید بر فعال سازی واحدهای راکد صنعتی موجود در کشور گفت: تعطیلی واحدهای صنعتی، موجب مشکل برای خانواده های کارگران و فعالان این واحدهای تولیدی می شود که باید فعال سازی این واحدهای تعطیل در اولویت های وزارت باشد.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه مسئولان باید صدای ناله مردم را بشنوند و با برنامه های خود، مشکلاتشان را برطرف کنند، ادامه داد: مسئولیت تمام شدنی است و باید مدیران با تلاش شبانه روزی آثار و برکاتی از خود به جای بگذارند تا مردم از آنها به نیکی یاد کنند.

دیدار با آیات عظام ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی،لطف الله صافی گلپایگانی، حسین وحید خراسانی و آیات علیرضا اعرافی مدیرحوزه های علمیه کشور و فقیهی از اساتید برجسته حوزه علمیه و همچنین حضور درشورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت از برنامه های اعلام شده سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به قم می باشد.

 

نظر شما