رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد:

به دانشجو نگاه تک بعدی نداریم/ لزوم فعالیت عموم دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی و هنری

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۲:۲۱
کد خبر: ۸۲۴۵۷۳
به دانشجو نگاه تک بعدی نداریم/ لزوم فعالیت عموم دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی و هنری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه دانشجویان به عنوان قشر متفکر و متمدن باید در تمامی ابعاد جامعه حضور داشته باشند بیان داشت: بنده از ارتباط بیشتر با فعالان فرهنگی و دانشجویی و حضور بیشتر میان این دانشجویان استقبال می کنم و معتقدیم که نباید به دانشجو نگاه تک بعدی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر ابوالفضل ایرانی‌خواه در نشستی با فعالان فرهنگی، ورزشی و دانشجویی و دبیران کانون های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: حضور در این نشست ها و برنامه ها اثرات بسیاری دارد و دانشگاه با محوریت معاونت فرهنگی و دانشجویی پیگیری مسائل و مشکلات دانشجویان خواهد بود.

وی با بیان اینکه دانشجویان به عنوان قشر متفکر و متمدن باید در تمامی ابعاد جامعه حضور داشته باشند بیان داشت: بنده از ارتباط بیشتر با فعالان فرهنگی و دانشجویی و حضور بیشتر میان این دانشجویان استقبال می کنم و معتقدیم که نباید به دانشجو نگاه تک بعدی داشت.

دکتر ایرانی خواه توجه به اعتدال در عرصه‌های مختلف را از دانشجویان خواستار شد و در مورد موضوع جایگاه هنر در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: فعالیت هنری در چهارچوب و قوانین را کاملا قانونی می دانیم و در کنار آن از دانشجویان می خواهیم که به ویژگی های فرهنگی شهر مقدس قم نیز توجه داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد حضور نمایندگان دبیران کانون‌ها و انجمن‌های علمی در شورای فرهنگی گفت: این خواسته دانشجویان جای تامل دارد و بررسی خواهد شد که پس از انجام بررسی‌های لازم نتایج اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کمبود فضا در برخی دانشکده‌ها از جمله دانشکده پرستاری و مامایی از گذشته با دانشگاه علوم پزشکی قم همراه بوده است که با اقدامات انجام شده، وضعیت به زودی بهتر خواهد شد.

دکتر سیامک محبی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این نشست گزارشی از بخش‌های مختلف فرهنگی، پیشرفت کمی و کیفی کانون‌ها، نشریات و ادامه فعالیت‌های تشکل‌ها و همچنین گزارشی از فعالیت‌های شورای های صنفی دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها ارائه کرد و گفت: امیدواریم این نشست موجب افزایش ارتباط نزدیک‌تر دانشجویان و مسئولان و در نتیجه رفع مشکلات شود.

وی با بیان اینکه انتصاب معاونان فرهنگی و دانشجویی در دانشکده‌ها موجب افزایش فعالیت دانشکده‌ها در حوزه‌های مرتبط با این معاونت شده است، اضافه کرد؛ اداره تربیت بدنی با استفاده از رابط‌های ورزشی فعالیت‌های خود را دنبال و در عرصه المپیادهای کشوری رتبه‌های مختلفی را کسب کرده است.

دکتر محبی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا نقاط ضعف معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه را پوشش داده تا بتوانیم خدمات بیشتر و مطلوب‌تری را به دانشجویان ارائه دهیم.

در ادامه این مراسم دبیران کانون های دانشجویی به ارائه نظرات خود پرداختند. در پایان این نشست از ۶ مدال‌آور المپیاد ورزشی همگانی و قهرمانی کشوری و همچنین دانشجویان نمونه با اهدا لوح تقدیر وهدایایی تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز