معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

دپوی داروی مورد نیاز استان در ایام نوروز انجام شده است/فعالیت ۹ داروخانه روزانه به عنوان کشیک فعال

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۲۵۶۱۶
دپوی داروی مورد نیاز استان در ایام نوروز انجام شده است/فعالیت ۹ داروخانه روزانه به عنوان کشیک فعال
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 9 داروخانه روزانه به عنوان کشیک فعال در ایام تعطیلات جهت ایجاد پوشش در مناطقی که دسترسی به داروخانه های شبانه روزی مقدور نیست، فعال بوده و خدمات رسانی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر ابوالفضل نیک آزما با اشاره به اقدامات نوروزی این معاونت گفت: تمامی داروخانه های شبانه روزی استان فعال بوده و دپوی داروی مورد نیاز استان نیز انجام شده است.

وی بیان داشت: بازرسان این معاونت در ایام تعطیلات فعال بوده و از داروخانه ها بازرسی خواهند کرد، همشهریان و مسافران و زائران نیز در صورت بروز هر گونه مشکل می توانند با سامانه 190 تماس بگیرند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یکی از مشکلات این ایام مسمومیت های دارویی است که در این راستا، پمفلت و بروشورهایی تهیه شده که در اختیار زائران و مسافران قرار می گیرد.

دکتر نیک آزما گفت: در مراکز بخش ها و روستاها نیز داروخانه ها فعال بوده و لیست کشیک داروخانه های روستایی جهت تسهیل دسترسی ساکنین مناطق تابعه استان اعلام شده است.

وی با اشاره به لزوم تامین داروهای بیماران خاص گفت: در این خصوص نیز تدابیر لازم اندیشیده شده و داروخانه های منتخب در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز، ملزم به ارائه این نوع داروها هستند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 9 داروخانه روزانه به عنوان کشیک فعال در ایام تعطیلات جهت ایجاد پوشش در مناطقی که دسترسی به داروخانه های شبانه روزی مقدور نیست، نیز فعال بوده و خدمات رسانی خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز