ادامه روند مدال آوری،استعداد یابی و دانش افزایی ؛اولویت های اصلی هیأت رزمی در سال ۹۸

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۵:۲۰
کد خبر: ۸۲۵۸۵۸
ادامه روند مدال آوری،استعداد یابی و دانش افزایی ؛اولویت های اصلی هیأت رزمی در سال  ۹۸
رئیس هیأت ورزش های رزمی استان قم با تأکید بر تعدد دوره های مربیگری ، داوری و پشتوانه سازی در سال ۹۸، گفت: بدون شک ادامه روند مدال آوری، استعداد یابی و دانش افزایی از راهبرد و اولویت های اصلی هیأت رزمی در سال ۹۸ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی یزدی در در نشست پایان سال هیأت ورزش های رزمی استان قم در جمع اعضاء هیأت ، پس از ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در هیأت رزمی استان، اظهار داشت:یکی از افتخارات ما در سال جاری بهره گیری از ظرفیت هیأت در برگزاری مسابقات استانی ، کشوری و اعزام رزمی کاران به مسابقات برون مرزی بوده است.

وی با نقد و بررسی عملکرد سال ۹۷ هیأت و تقویم اجرایی سال ۹۸ ، اظهار داشت:برگزاری دوره های مربیگری ، داوری و دانش افزایی در سال جدید با قوت و جدیت پیگیری خواهد شد.

علی یزدی با تقدیر و قدردانی از اعضاء کمیته های هیأت ، به تبادل نظر در مورد برنامه های آتی هیأت در سال جدید پرداخت و افزود: با توجه به اینکه ورزش رزمی جزء رشته های مورد استقبال نوجوانان و جوانان است به همین منظور توسعه ورزش های رزمی از جمله اهداف مهم هیأت به شمار می رود.

یزدی با تأکید بر تعدد دوره های مربیگری ، داوری و پشتوانه سازی در سال ۹۸، اذعان داشت: بدون شک ادامه روند مدال آوری، استعداد یابی و دانش افزایی از راهبرد و اولویت های اصلی هیأت در سال ۹۸ خواهد بود.

این مقام مسئول، تصریح کرد: ورزش های رزمی با توجه به تعدد سبک ها و کسب مدال های بی شمار، امروزه در مسابقات مختلف بسیار حائز اهمیت بوده است و استان قم با ظرفیت و پتانسیل خوبی که در این حوزه داشته تا کنون در مجموع عملکرد قابل قبولی داشته و بسیار موفق عمل نموده است.

رئیس هیأت ورزش های رزمی استان قم در پایان سخنان خود ، خاطر نشان کرد : تلاش ما ارتقاء جایگاه ورزش های رزمی استان بوده و در این مسیر به همراهی کلیه اعضاء هیأت، روسای سبک ها ،مربیان ، اساتید و پیشکسوتان نیازمندیم تا بتوانیم در کنار هم و با برنامه ریزی ، گام های بلندتری در هیأت برداریم.

گفتنی است در پایان این نشست ،کلیه اعضاء حاضر در جلسه از جمله اعضای هیأت رئیسه، اعضای شورای فنی، دبیر هیأت، مسئول روابط عمومی، مسئول کمیته پزشکی، مسئول اجرایی لیگ و مسئول سالن زیتون با دریافت لوح و هدیه از سوی رئیس هیأت ورزش های رزمی استان، مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز