آیت‌الله سعیدی تاکید کرد

لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش خسارات بلایای طبیعی در کشور

۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۳:۲۶:۱۶
کد خبر: ۸۲۶۹۱۱
لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش خسارات بلایای طبیعی در کشور
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: خبر وقوع سیل در این مناطق، خبری غمگین کننده است، باید برای کاهش خسارات بلایای طبیعی همچون سیل در کشور تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی در سالن محراب در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به وقوع سیل در شمال کشور اظهار کرد: خبر وقوع سیل در این مناطق، خبری غمگین کننده است، باید برای کاهش خسارات بلایای طبیعی همچون سیل در کشور تلاش کنیم.

وی ادامه داد: تقارن میلاد امام علی(ع) با ایام نوروز مبارک است و پاداش متفاوتی برای خدمت در ماه‌های شریف از سوی خداوند در نظر گرفته شده است و نیروی انتظامی نیز از این پاداش متفاوت بهره مند می‌شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: امیدوارم که نیروی انتظامی ثواب و اجر مزد زحمات خود در ایام نوروز را از امام زمان(عج) دریافت کند، با فرارسیدن این ایام، تلاش‌های پلیس افزایش پیدا می‌کند، نیروی انتظامی خود را فرزند مکتب امیرالمومنین(ع) می‌داند و این مجموعه در خدمت به مردم است.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به لزوم ترویج دین در نیروی انتظامی اظهار کرد: در دوره رژیم پهلوی هیچ اثری از آموزه‌های دینی در پلیس وجود نداشت، در حالی که فرصت مناسبی برای ترویج آموزه‌های دینی در نیروی انتظامی وجود دارد و در این نیرو باید نکته‌ها و باورهای دینی برای پلیس‌ها تبیین شود، البته پلیس‌های کشورمان به دلیل کارهای اعتقادی که برای آن‌ها صورت گرفته است، از درون محکم هستند.  

وی ریشه انقلاب اسلامی را در ادای اجر رسالت و معنویت دانست و تصریح کرد: بر عهده هر یک از شیعیان وظیفه خاصی در زمینه ادای رسالت است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: آرزوی قلبی ما کسب رضایت امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری است و رهبر انقلاب از کارهای سنگینی که بر عهده نیروی انتظامی است، آگاهی دارند، شاید بسیار از مردم متوجه سریز مشکلات در جامعه که به نیروی انتظامی می‌رسد، نباشد.

وی خاطرنشان کرد: ریشه یک درخت در یک تنگنا برای حفظ شاخ و برگ آن درخت تلاش می‌کند و تاثیر ریشه به رغم این که در چشم نیست، غیرقابل انکار است، نیروی انتظامی در حکم ریشه برای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز