استاندار قم خبر داد

محدودیت تردد در رودخانه قمرود تا پایان خطر سیل ادامه دارد

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۳:۱۹:۴۶
کد خبر: ۸۲۷۴۵۸
محدودیت تردد در رودخانه قمرود تا پایان خطر سیل ادامه دارد
استاندار قم با اشاره به بستن رودخانه قمرود گفت: این رودخانه بسته و محدودیت تردد خودرو در رودخانه اعمال شد و تا پایان خطر سیل بسته خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم با اشاره به بستن رودخانه قمرود اظهار کرد: این رودخانه بسته و محدودیت تردد خودرو در رودخانه اعمال شد و تا پایان خطر سیل بسته خواهد بود.

وی ادامه داد: کمک‌های ریاست مجلس، سرمایه بزرگی برای مدیریت استان قم برای تقویت زیرساخت‌ها است.

استاندار قم افزود: رونق تولید اولویت نخست استان است و در این راستا در روز گذشته از واحدهای تولیدی قم بازدید کردم، واحدهایی که در سال نو در تعطیلات فعال بودند.

سرمست جدی گرفتن ستاد تسهیل تولید را ضروری دانست و تصریح کرد: از تمام افرادی که می‌توانند برای توسعه استان قم کمک کنند، برای مجمع توسعه استان کمک می‌گیرم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سال جاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در استان قم را برگزار می‌کنیم، وجود حرم حضرت معصومه(س) یک فرصت برای استان است و بسیاری به عشق اهل‌بیت(ع) علاقه به سرمایه گذاری در قم دارند.

استاندار قم افزود: دولت الکترونیک در برنامه سال 98 استان، یک اولویت است و قم یک استان پایلوت در این زمینه است، زیرساخت‌ها برای دولت الکترونیک در استان فراهم است.

سرمست تعامل مدیران را رمز موفقیت شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم دانست و خاطرنشان کرد: امکان عبور موفقیت از بحران‌های بزرگ را در استان داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز