مدیرکل امور مالیاتی استان قم:

کشف ۱۰۰میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال۹۷

۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۲۸۰۷۶
کشف ۱۰۰میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال۹۷
مدیرکل امور مالیاتی استان قم از کشف و وصول یکصد میلیارد تومان فرار مالیالتی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سهراب امدادی‌فر مدیرکل امور مالیاتی استان قم با اشاره به اینکه این فرار‌های مالیاتی عمدتا در مشاغل پزشکی، پتروشیمی، دلالان و امثال آن بوده است گفت: در سال۹۷، ۱۱۰۰پرونده فرار مالیاتی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه تنها در یک پروژه، ۳۲میلیارد تومان فرار مالیاتی کشف شد افزود:در مجموع یکصد میلیارد تومان از محل فرار‌های مالیاتی کشف و به طور کامل وصول شد.

امدادی فر با تاکید بر اینکه مبارزه با فرار مالیاتی در سال جاری افزایش خواهد یافت گفت: اداره کل امور مالیاتی به هیچ وجه از حقوق مردم کوتاه نخواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه تمام تراکنش‌های بانکی مشکوک نیز با همکاری قوه قضاییه و اداره کل اطلاعات به‌دقت رصد می‌شود گفت: در سال گذشته بیش از ۴۰۰پروژه نیز در خصوص تراکنش‌های بانکی مشکوک تشکیل شد.

امدادی فر افزود: صاحبان این تراکنش‌ها یا مالیات واقعی خود را پرداخت نمی‌کردند و یا پروژه مالیاتی نداشتند که مالیات آنها نیز در مجموع یکصد میلیارد تومان محاسبه شده است.

وی با بیان اینکه سهم درآمد مالیاتی استان در بودجه۹۷، ۵۷۳میلیارد تومان تعیین شده بود خاطر نشان کرد: با کشف فرار‌های مالیاتی درآمد مصوب مالیاتی قم به طور کامل محقق شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز