توسط اداره کل ورزش و جوانان قم صورت گرفت

اسکان بیش از ۱۷ هزار مسافر نوروزی گرفتار سیلاب در قم

۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۵:۲۴:۳۹
کد خبر: ۸۲۸۰۹۲
اسکان بیش از ۱۷ هزار مسافر نوروزی گرفتار سیلاب در قم
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: با توجه به بارندگی های اخیر و سیلاب ایجاد شده در استان قم، بیش از 17 هزار نفر مسافر نوروزی در سالن های ورزشی خوابگاه های متعلق به این اداره کل اسکان داده شدند.

رسول منعم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در قم گفت: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت وزرش و جوانان و پیگیری حوزه امور استان های وزارت مطبوع، در خصوص همکاری برای کمک به سیل زدگان، بیش از 20 فضای ورزشی در اختیار ستاد تسهیلات زائرین استان قم قرار گرفته است.

وی گفت : با توجه به بارندگی های اخیر کشور در راستای رفاه حال مسافرین نوروزی 8 سالن ورزشی و یک خوابگاه در اختیار زائرین و مسافرین نوروزی قرار گرفت که این تعداد اماکن میزبانی بیش از 17 هزار نفر را فراهم آورده است.

مدیرکل ورزش وجوانان استان قم از نظارت دقیق مدیریت و پرسنل این اداره کل بر نحوه خدمات دهی این اماکن تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: پرسنل این اداره کل جهت خدمت رسانی تمام وقت به مسافرین نوروزی از آمادگی کامل برخوردار هستند.

وی افزود : مجتمع خدمات رفاهی اداره کل ورزش و جوانان استان قم واقع در عوارضی قم تهران مکان مناسب و مفرحی جهت توقف و استراحت مسافرین بوده که مجهز به تجهیزات ورزشی نیز شده است.

گفتنی است رسول منعم بهمراه معاونین و مسئولین واحدهای تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان از اماکن پیش بینی شده بازدید و نسبت به رفع نواقص و مشکلات موجود اقدام عاجل را خواستار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز