پیک‌نیک ال ۹۰ را به آتش کشاند

۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۹:۱۸:۳۴
کد خبر: ۸۲۸۴۲۶
پیک‌نیک ال ۹۰ را به آتش کشاند
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم گفت: اشتباه و حرکت غلط یک مسافر در استفاده از پیکنیک جهت پخت و پز داخل خودرو ال90 در جمکران موجب آتش سوزی در خودرو شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس جعفری، با اشاره به خطراتی که مسافرین را در زمان اسکان اضطراری در بوستان‌ها تهدید می‌کند اظهار کرد: یکی از هشدارهایی که همواره توسط نیروهای سازمان آتش‌نشانی به شهروندان و مسافرین اعلام می‌شود در خصوص عدم استفاده از پیک‌نیک در چادرها است.

وی با اشاره به حوادثی که در این زمینه ممکن است رخ دهد گفت: اشتباه و حرکت غلط یک مسافر در استفاده از پیکنیک جهت پخت و پز داخل خودرو ال90 در جمکران موجب آتش سوزی در خودرو شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به جزئیات این حادثه ادامه داد: عصر امروز با خبر به مرکز فرماندهی 125 آتش نشانی بلافاصله تیم های عملیاتی آتش نشانی از ایستگاه 12جمکران به محل اعزام و حریق خودرو اطفاء واز سرایت به قسمت موتور جلوگیری کردند و خوشبختانه این حریق مصدومی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان و مسافران درخواست داریم از روشن کردن پیک‌نیک و وسایل آتش‌زا داخل چادرها، خودرو و... خودداری کرده تا مشکلی رخ ندهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز