هوای قم بارانی است/ هشدار هواشناسی به مردم

۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۳:۲۷:۰۴
کد خبر: ۸۲۸۶۷۸
هوای قم بارانی است/ هشدار هواشناسی به مردم
کارشناس هواشناسی استان قم هوای این استان را طی سه روز آینده بارانی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدجواد ترابیان گفت: هوای قم در روز شنبه قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد بود.

وی گفت: هوای قم در روز یکشنبه نیز نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات همراه با بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم عنوان کرد: هوای این استان در روز دوشنبه نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات همراه با بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

وی گفت: حداقل دمای هوای امروز ۱۰ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۱ درجه، حداقل دمای هوای یکشنبه ۱۰ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۷ درجه و حداقل دمای هوای دوشنبه ۱۱ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۵ درجه خواهد بود.

ترابیان با بیان اینکه مردم به هشدارهای اداره هواشناسی توجه لازم را داشته باشند ابراز کرد: سرعت وزش باد امروز بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی، یکشنبه بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی و دوشنبه ۵۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی خواهد بود.

وی گفت: میزان بارندگی سال گذشته در ایستگاه اصلی شهر قم ۵۶ و هشت دهم میلی متر بوده در حالی که طی مدت مشابه امسال ۲۰۱ و هفت دهم میلی متر باران در این ایستگاه باریده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز