رئیس ستاد پشتیبانی مردمی قم از مناطق سیل زده خبر داد

ارسال ۱۰ هزار پرس غذای گرم برای مردم سیل‌زده استان لرستان

۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۸:۳۱
کد خبر: ۸۳۰۵۴۴
ارسال ۱۰ هزار پرس غذای گرم برای مردم سیل‌زده استان لرستان
رئیس ستاد پشتیبانی مردمی قم از مناطق سیل زده از ارسال 10 هزار پرس غذای گرم برای مردم سیل‌زده منطقه چگینی در استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمود پارچه باف با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی و جمع آوری کمک برای مردم سیل زده استان لرستان اظهار کرد: در پی تشکیل ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان استان لرستان با اطلاع رسانی انجام شده امروز دو دستگاه سردخانه دار حامل غذاهای طبخ‌شده وکیوم شده و  برای منطقه چگینی استان لرستان ارسال شده است.

وی با تاکید بر اینکه این غذاها در منطقه، توسط آشپزهایی که مستقر شده اند در زمان اندکی آماده استفاده خواهد شد افزود:‌ در نخستین مرحله بالغ بر 10 هزار پرس غذا برای سیل‌زدگان لرستان ارسال شده که به مرور میزان بیشتری غذا برای مردم ارسال خواهد شد.

رئیس ستاد پشتیبانی مردمی قم از مناطق سیل زده با اشاره به آماده‌سازی پک‌های غذایی برای یک هفته خاطرنشان کرد: این پک‌ها شامل روغن،‌ برنج،‌ حبوبات،‌ خرما،‌ بسته‌های بهداشتی و... است که به تعداد هزار خانوار به منطقه ارسال خواهد شد.

وی گفت: دو تریلی آب معدنی نیز آماده ارسال شده که به زودی وارد منطقه چگینی خواهند شد.

پارچه‌باف با بیان اینکه گروه‌هایی در حال بررسی نیازهای مردم سیل‌زده استان لرستان هستند گفت: با بررسی نیازها با کمک مردم تلاش داریم به سرعت نیازمندی‌ها را ارسال کنیم.

وی با بیان اینکه ستاد مردمی کمک به سیل زدگان با مشارکت تمام نهادها و ارگان‌های استان فعال شده است افزود:‌ هماهنگی لازم با ارگان‌های استان خصوصا هلال احمر وجود دارد و حمایت ویژه‌ای از سوی امام جمعه قم و استاندار و مدیران ارشد استان متوجه این ستاد شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز