استاندار قم:

باید به دور از سیاست بازی به کمک سیل زدگان رفت/بروکراسی اداری برای رونق تولید حذف شود

۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۱:۰۹
کد خبر: ۸۳۰۶۳۶
باید به دور از سیاست بازی به کمک سیل زدگان رفت/بروکراسی اداری برای رونق تولید حذف شود
استاندار قم با اشاره به سیل اخیر گفت: باید در این ایام از حاشیه ها پرهیز شده و برخی به دنبال ماهیگیری نباشند، همه باید در یک چارچوب گام برداشته و به دور از سیاست بازی در راستای رفع مشکلات تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در جلسه شورای اداری استان با اشاره به در پیش بودن ایام نیمه شعبان گفت: باید از هم اکنون جلسات برگزار و استقبال گسترده و مناسب از زائران داشته باشیم.

استاندار قم گفت: جلسه اول با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار شد و جلسات دیگر نیز طی روزهای آینده برگزار می شود و یک جلسه نیز در محضر آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات انجام شده در زمینه سیل گفت: مسئولان وظیفه خود را انجام داده اند و از مردم قدردانی می کنم که اینگونه به میدان آمده و مراجع عظام تقلید نیز با نفس حق خود و کمک های خود در راستای رفع مشکلات کوشیدند.

سرمست گفت: باید در این ایام از حاشیه ها پرهیز شده و برخی به دنبال ماهیگیری نباشند، همه باید در یک چارچوب گام برداشته و به دور از سیاست بازی در راستای رفع مشکلات تلاش کنند.

استاندار قم با تاکید بر لزوم ارزیابی عملکرد مدیران گفت: باید این ارزیابی ها انجام و مشخص شود که مدیران در سال 97 چه اقداماتی داشته اند، ارزیابی استانداری و همچنین معاونین باید در این راستا کمک کنند.

وی با اشاره به شعار رونق تولید که توسط مقام معظم رهبری برای سال جدید در نظر گرفته شده است گفت: باید این امر به عنوان اصل در دستور کار باشد، و تمام دستگاه های اجرایی باید تلاش کرده تا به این شعار سال جامع عمل بپوشانند.

سرمست گفت: باید واحدهایی که تعطیل شده اند علت آنها بررسی و واحدهای نیمه تعطیل نیز فعال شوند، برای ایجاد رونق تولید در کشور نیازمند امنیت و آرامش هستیم که دستگاه های مربوطه باید در این راستا تلاش داشته باشند.

وی افزود: بانک ها، سازمان ها، اداره کل صمت، تامین اجتماعی، مالیات و... باید صاحبان صنایع را کمک کرده و در رونق تولید بکوشند، بروکراسی اداری باید حذف و کوتاهی ادارات در ایجاد رونق تولید غیرقابل بخشش است.

وی بر لزوم توجه به ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: این امر شعار نیست بلکه باید محور باشد و دستگاه های دولتی نیز باید از هر فرصتی که می توانند استفاده و گزارش عملکرد به مردم دهند.

 

نظر شما