امام جمعه قم:

رونق تولید یک شعار و تشریفات نیست/همه دستگاه ها در راستای رونق تولید بکوشند

۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۸:۰۸
کد خبر: ۸۳۰۶۴۶
رونق تولید یک شعار و تشریفات نیست/همه دستگاه ها در راستای رونق تولید بکوشند
آیت الله سعیدی با اشاره به شعار سال 98 که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده است گفت: رونق تولید باید در دستور کار همه مدیران استان باشد و این یک موضوع شعاری و تشریفاتی نیست، بلکه همه دستگاه ها باید در این راستا اقدام کرده و قدم بردارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله سید محمد سعیدی  در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن معصومیه قم برگزار شد گفت: باران رحمت الهی را شاهد بودیم که خداوند را بابت این رحمت شکر می کنیم اما متاسفانه برخی از نواقص موجب آسیب رسانی و سیل شد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه داد: برای خدمت به مردم باید با تمام توان تلاش کنیم و بکوشیم تا با اولویت بندی در کارها، در راستای کمک به دیگران اهتمام ورزیم.

وی تصریح کرد: اجتناب از بحث های حاشیه ای در این زمان از الزامات است و باید همه نهادها به میدان آمده و در کنار هم در راستای خدمات رسانی گام برداشته شود.

سعیدی با اشاره به برخی تشریفات در دستگاه های اداری گفت: این تشریفات زاید باید حذف شود برخی مسائل ضروری است، اما برخی از مسائل باید از بین برود، که در اینجا از استاندار قم بابت حذف این تشریفات قدردانی می کنم که با این اقدام خود از تضییع وقت مردم جلوگیری کردند.

امام جمعه قم با اشاره به خدمات صورت گرفته در ایام نوروز گفت: امسال خدمات بسیار خوبی در ایام نوروز انجام شد که از دستگاه های مربوطه قدردانی می کنم.

وی با اشاره به شعار سال 98 که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده است گفت: رونق تولید باید در دستور کار همه مدیران استان باشد و این یک موضوع شعاری و تشریفاتی نیست، بلکه همه دستگاه ها باید در این راستا اقدام کرده و قدم بردارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز