چهره های شاخص هنر انقلابی قم تجلیل شدند

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۳:۲۸
کد خبر: ۸۳۳۸۳۹
چهره های شاخص هنر انقلابی قم تجلیل شدند
طی مراسمی با حضور مسئولان و همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، از چهره های شاخص هنر انقلابی قم تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این مراسم شنبه شب در قم برگزار شد که طی آن از «محمدعلی مجاهدی» دبیر شعر آیینی کشور، «حسین فدایی حسین» هنرمند حوزه تئاتر، «ابراهیم سلیمانی» دبیر انجمن عکس قم، «حسن عنایتی» فیلمساز، «محسن مقدادی» و «هادی گل محمدی» از نام آوران هنرهای تجسمی، «ناصر طاووسی» خوشنویس، «احمد علوی» شاعر و «علی اصغر عزتی پاک» از اساتید ادبیات قم تجلیل شد.

این هنرمندان با خلق آثار خلاقانه و فاخر در رساندن پیام انقلاب اسلامی به جامعه نقش ارزنده ای را در گسترش هنر انقلاب ایفا کردند

«سید موسی حسینی کاشانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های هنرمندان انقلابی و ارزشی گفت: هنر انقلابی دارای تعریف خاصی است و یک هنرمندان انقلابی ارزش مدار بوده و بر محور اخلاق حرکت می کند.

وی ابراز داشت: هنرمند انقلابی باید با هنر خود از ارزش های اصیل اسلامی دفاع کند و همواره رفتار و منش یک هنرمند متعهد باید نشان دهنده پایبندی او به ارزش ها باشد.

وی تاکید کرد: استان قم در زمینه هنر و به ویژه هنر انقلابی همواره دغدغه داشته است و تاریخ قم مزین به هنرمندان و شاعران فاخر و نام آوری در زمینه های هنری و ادبی است و از این رو اگر قم را پایتخت هنر و هنرمند انقلابی توصیف کنیم سخنی گزاف نیست.

در حاشیه این مراسم پیکر پاک شهید والامقام، شهید مدافع حرم احمد جلالی نسب که پیکر وی به تازگی در سوریه یافت شده است، به این برنامه منتقل و حاضران به آن ادای احترام کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز