معاون خدمات شهری شهرداری قم خبر داد

بلوار پیامبراعظم(ص) برای عبور خودرو مسدود شد

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۸:۴۶
کد خبر: ۸۳۶۲۲۶
بلوار پیامبراعظم(ص) برای عبور خودرو مسدود شد
معاون خدمات شهری شهرداری قم به بلوار پیامبر اعظم(ص) اشاره کرد و گفت: این بلوار امسال از روز شنبه (۳۱ فروردین) به مدت ۲۴ ساعت مسدود است و هیچ خودرویی حق تردد در این مسیر را ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید امیر سامع با اشاره به اقدامات شهرداری قم برای ایام نیمه شعبان گفت: نیمه شعبان به عنوان یکی از مناسب های مهم برای قم، بعد و انعکاس بین المللی دارد و از این رو باید با تمام توان در راستای خدمات رسانی کوشید.

 

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان داشت: شهرداری قم در بخش های مختلف از جمله خدمات رسانی به زائران، تامین ایمنی، حمل و نقل عمومی، کنترل امور ترافیکی، اطلاع رسانی به زائران، نظافت شهری، تامین مایحتاج و... برنامه ریزی کرده و با بهبود فضای بصری شهر می کوشد تا در ایام نیمه شعبان در خدمت مردم باشد.

 

وی در پاسخ به این سئوال که یکی از نیازهای اصلی زائران تامین پارکینگ است گفت: در این زمینه برنامه ریزی ها انجام شده و پارکینگ های موقت دایر و تمامی آنها شماره گذاری و در قالب یک کارت در اختیار رانندگان قرار می گیرد.

 

سامع افزود: همچنین در مسجد مقدس جمکران، نیروهای اطلاع رسانی شهرداری وجود خواهند داشت تا در صورت نیاز هر مسافر اطلاع رسانی لازم انجام شود.

 

معاون خدمات شهری شهرداری قم به بلوار پیامبر اعظم(ص) اشاره کرد و گفت: این بلوار امسال از روز شنبه (31 فروردین) به مدت 24 ساعت مسدود است و هیچ خودرویی حق تردد در این مسیر را ندارد.

 

وی افزود: مسیرهای جایگزین برای این امر در نظر گرفته شده و شهروندان می توانند از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی تردد کنند.

 

سامع گفت: 230 دستگاه اتوبوس برای نیمه شعبان کار خدمات رسانی به زائران را انجام داده و آنها را جابه جا می کنند که تمامی این خدمات از مناطق هشتگانه قم به سمت جمکران از ساعت 10 صبح روز شنبه (31 فروردین) تا ظهر روز نیمه شعبان (یکشنبه 1 اردیبهشت) رایگان خواهد بود.

 

نظر شما