برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۹:۳۷
کد خبر: ۸۳۶۲۲۹
برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان
دبیر ستاد احیای شب نیمه شعبان از برگزاری احیای شب نیمه شعبان در داخل و خارج از کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد صنیعی ، با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان گفت: در این خصوص تاکیدات بسیاری شده و فضیلت بسیاری نیز دارد که در تلاش هستیم این امر را ساماندهی کنیم.

 

دبیر ستاد احیای شب نیمه شعبان گفت: امسال در حدود 300 امامزاده در کشور مراسم احیا شب نیمه شعبان برگزار می شود و از سوی دیگر در مساجد و مصلی های سطح کشور نیز این برنامه تدارک دیده شده که برگزار خواهند شد.

 

وی بیان داشت: استان قم در این زمینه سرآمد بوده و امسال نیز این مراسم معنوی علاوه بر مساجد و بقاع متبرکه امامزادگان در مصلی قدس و همچنین مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار می شود که از ساعت 24 برگزار خواهد شد.

 

صنیعی تصریح کرد: با همکاری و هماهنگی جامعه المصطفی العالمیه، همچنین این مراسم علاوه بر داخل کشور، در خارج از کشور نیز توسط شیعیان برگزار می شود.

 

دبیر ستاد احیای شب نیمه شعبان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و درخواست از هیئت های امنای مساجد، در تلاش هستیم این مراسم معنوی را در مساجد کشور برگزار و در احیای این امر مهم بکوشیم.

 

وی گفت: باید بکوشیم تا حیث معنوی نیمه شعبان همواره مد نظر باشد و از این رو برنامه ریزی ها برای بهره گیری بیشتر مردم و به ویژه جوانان از این شب را در دستور کار قرار داده ایم.

 

نظر شما